Vet förstås inte hur små barnen är, men den där trappan skulle jag skyndsamt sätta ett räcke på även i ytterkant.
 
B
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Vet förstås inte hur små barnen är, men den där trappan skulle jag skyndsamt sätta ett räcke på även i ytterkant.
Det behövs inte, fönstret ska snart tas bort och göras vägg där.
 
Ok, tänkte nog mer i själva svängen. Mitt underlag är förstås bara en bild, men det ser ut att vara ett hål på över en kvm bredvid trappan. Stämmer den bilden tycker kag att du borde säkra upp det hålet med ett räcke.

Edit: Ser när jag tittar på bilden igen att i alla fall ett av de svängda stegen är fäst i väggen, så det är nog mina ögon som lurar mig om ”hålet”.
 
B
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Ok, tänkte nog mer i själva svängen. Mitt underlag är förstås bara en bild, men det ser ut att vara ett hål på över en kvm bredvid trappan. Stämmer den bilden tycker kag att du borde säkra upp det hålet med ett räcke.

Edit: Ser när jag tittar på bilden igen att i alla fall ett av de svängda stegen är fäst i väggen, så det är nog mina ögon som lurar mig om ”hålet”.
Jag fixar det för din skull
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
B
La in golvet idag.
 
  • Nyinstallerat parkettgolv i ett oinrett vindsrum med vitmålade väggar och snedtak.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Stormen och 4 till
  • Laddar…
Det blir läckert, tror ni kan trivas bra att sova där.
 
  • Gilla
Björk82
  • Laddar…
Fint!
 
  • Gilla
Björk82
  • Laddar…
B
Vi är nöjda!
 
  • Renoverat sovrum med snedtak, säng med mönstrat överkast och matchande tapet, trägolv och bordslampor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Anna_H och 5 till
  • Laddar…
Tjusigt!
 
  • Gilla
Björk82
  • Laddar…
...fast... är inte fönstret lite litet...? :crysmile::rofl::crysmile::rofl::crysmile::rofl::crysmile::rofl::crysmile::rofl:
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
B
ricebridge ricebridge skrev:
...fast... är inte fönstret lite litet...? :crysmile::rofl::crysmile::rofl::crysmile::rofl::crysmile::rofl::crysmile::rofl:
Haha jo det är väl så. Men är det mörkt i rummet så ser man inte det.
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
B
ricebridge ricebridge skrev:
Tjusigt!
Tack
 
B
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Vet förstås inte hur små barnen är, men den där trappan skulle jag skyndsamt sätta ett räcke på även i ytterkant.
Jo jag ska göra det. Även uppe är det en "springa" på ca 10-13cm brevid trappan och den ska också fixas. För även djuren kan slå sig.
 
B
B Björk82 skrev:
Jo jag ska göra det. Även uppe är det en "springa" på ca 10-13cm brevid trappan och den ska också fixas. För även djuren kan slå sig.
Dom är 8 år
 
Förstår att ni är nöjda! Bra jobbat!(y)
 
  • Gilla
Björk82
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.