Två trådar sammanfogade.

/mod
 
Lånar tråden och frågar om någon vet var man (i Sverige) kan köpa snickers Tool Yoke sele till Flexipocket bältet. Sökt lite på google men bara hittat utländska sidor som säljer och är inte speciellt sugen på att beställa från utlandet.
Kan det vara så att den gått ur tillverkning eftersom snickers inte har den på sin hemsida?
 
Kolla med AKH, dom har det mesta.
arbetskladhuset.se ?
 
Nej jag kollade där, fanns inte. Hittat på ett flertal UK websidor.. hur är det när man handlar där? Är det bara dyrare frakt än när man beställer inom sverige?
 
McOlsson skrev:
Nej jag kollade där, fanns inte. Hittat på ett flertal UK websidor.. hur är det när man handlar där? Är det bara dyrare frakt än när man beställer inom sverige?
Om det "bara" är dyrare frakt...?? Förstår inte riktigt men frakten är ofta dyrare men inte alltid.

Vill du veta mer om att beställa i UK.... kolla den klistrade Handla i UK tråden....
 
Tack. Ledsen för att jag gick lite off topic! rättar till det med att skriva vad jag har i mitt nya bälte.

-Hammare Vaughan
-Brytbladskniv Stanley
-Tumstock Hultafors
-Vinkeljärn Hultafors
-Måttband 5m
-Bräckjärn Hultafors 300mm
-Vattenpass Hultafors 200mm
-Stämkniv hultafors
-Stämjärn, stygg och slö
-Knivdubbelhölster (Orange/Grön) Hultafors
-Stjärnmejsel
-Skruvmejsel
-Bits
-Tunna handskar
-Spikar
-Skruvar
-Snusdosa
 
Detta finns alltid i mitt bälte som bas utrustning
-8i1 skruvmejsel
-2st pica pennor 1 med blyerts 1 med gul krita
-5M måttband Hultafors
-Tumstock
-Universaikniv Hultafors
-Stämkniv/Kniv i dubbelhölster
-180mm Bräckjärn Hultafors
-Fällbar japansåg
-Liten Maglite
-Hörselproppar
-Bitssats
-16 oz Hammare Hultafors
-Lite blandad spik/skruv
 
Mikael_L
Just NU, Ingenting! :x

Byxorna i tvätten :cool:

Men det här hällde jag ur fickorna innan (de flesta verktygen var redan lämnade lite tidigare).
 
  • snickarbyxor.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
B
en funderare till er. jag vet varför hemma snickare och elektriker har mycke i bältet. men varför ska vi snickare ha mycke? nä. bara att jobb anpassa bältet
 
Mikael_L
Mitt bälte (byxor) innehåller som regel det för stunden användbara.
Jag går inte omkring med hammare medan jag målar eller skruvmejslar och tänger då jag snickrar.

Men något rullmåttband, pennor och lite blandad spik och skruv ligger nog och skräpar jämt. :)
 
B
vi har en skatt kista på jobbet. alla spik å skruv åker ner där innan man ska tvätta byxerna.
efter lång använda av trä tumstock börjar jag bli sugen på plast tumstock också. men det känns inte riktigt rätt
 
byggare henke skrev:
efter lång använda av trä tumstock börjar jag bli sugen på plast tumstock också. men det känns inte riktigt rätt
Finns det något som talar för trämåttstockar (förutom någon slags känsla då)?
 
B
japp inomhus. men ej utomhus.
 
nanowire skrev:
Finns det något som talar för trämåttstockar (förutom någon slags känsla då)?
Ja - att glasfiberstockar inte finns som contactmeter. Såvitt jag vet åtminstone.
 
B
tänkte inte på det. daniel_n
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.