934 läst · 8 svar
934 läst
8 svar
Viaccess2 ?
Hej!
Jag vet inte så mycket om detta men har hört att det blir ny kodning eller så på digital-tv. Det pratas om Viaccess2. De boxar man kan köpa nu verkar ha kortläsare för Viaccess1.1.
Om jag nu köper exempelvis en Sagem ITD62 för Boxer, kommer den då att fungera i "framtiden" eller måste den bytas om Boxer byter system?
Mvh
Pagge
Jag vet inte så mycket om detta men har hört att det blir ny kodning eller så på digital-tv. Det pratas om Viaccess2. De boxar man kan köpa nu verkar ha kortläsare för Viaccess1.1.
Om jag nu köper exempelvis en Sagem ITD62 för Boxer, kommer den då att fungera i "framtiden" eller måste den bytas om Boxer byter system?
Mvh
Pagge
Fattar ingenting vad ni pratar om..... ??? Slipper gudskelov såna problem . Vi måste vara den enda tonårsfamiljen i Sverige med bara TV1, 2 o 4. Tänk vad skönt att sitta framför brasan med en bra bok o en kopp te. För övrigt finns det ju DVD-spelare o massor med filmer att hyra (för såna som mig som inte fattar detta med boxar hit o dit) ;D
Okej! Erkänner! Är helt knäckt! :'( Och idiot på detta område......micke_011 skrev:
Vadå hemmanätverk? Det nätverk vi har är ett sex år gammalt trådbundet intranät från den tiden vi hade huset fullt med barn o datorer, numera bara 6 datorer. Förstår dock att du pratar om nåt mer avancerat.... Vad är det? Tända släcka lampor, larm, värme, teve, musik,vad?? KAN man köpa hus utan allt detta idag?
Får nog gå in på nån annan tråd.... där jag möjligtvis kan ha nåt vettigt att säga
;D
Hemmakatten skrev:Fattar ingenting vad ni pratar om..... ??? Slipper gudskelov såna problem . Vi måste vara den enda tonårsfamiljen i Sverige med bara TV1, 2 o 4. Tänk vad skönt att sitta framför brasan med en bra bok o en kopp te. För övrigt finns det ju DVD-spelare o massor med filmer att hyra (för såna som mig som inte fattar detta med boxar hit o dit) ;D
Är tvungen att skaffa Boxer då jag är beroende av Formel 1.....
Dessutom har jag en sån där Sagem box och jag fick det nya kortet med en gång...fungerar naturligtvis. Dessutom kostade ju boxen bara 1 krona...