Hej alla! Diskmaskinen låter, se film, när jag sätter igång den. Vet någon varför? Kan man fixa själv? En vattenläcka i badrummet sväljer alla pengar nu så vore evigt tacksam om det går att göra något själv.

Någon som vet?

Glad advent!

Jennie Johansson Jennie Johansson skrev:
Hej alla! Diskmaskinen låter, se film, när jag sätter igång den. Vet någon varför? Kan man fixa själv? En vattenläcka i badrummet sväljer alla pengar nu så vore evigt tacksam om det går att göra något själv.

Någon som vet?

Glad advent!
Jag upptäckte det häromdagen men då lät den bara i slutet, sista minuten. Inte i början.

Låter som spolarmen slår till ngt som är i vägen. Tex höga tallrikar eller liknande.

Nilstyko Nilstyko skrev:
Låter som spolarmen slår till ngt som är i vägen. Tex höga tallrikar eller liknande.Jag
Nilstyko Nilstyko skrev:
Låter som spolarmen slår till ngt som är i vägen. Tex höga tallrikar eller liknande.
Jag trodde det men den snurrar helt fritt när jag snurrar den manuellt utan att maskinen är igång.

Okej, vad synd. Vad händer om du kör diskmaskinen helt tom? Jag hade testat det.

• Gilla
Jennie Johansson
  • Laddar…
Nilstyko Nilstyko skrev:
Okej, vad synd. Vad händer om du kör diskmaskinen helt tom? Jag hade testat det.
Ska prova!

men vad tusan är det för maskin???
vit lucka säger i ngenting

Det är något föremål som fastnat i avloppspumpen. På de flesta modeller kommer du åt pumpen genom botten brunnen i maskinen. Var försiktig.
Vad är det för märke/modell?

• Haha
returen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.