3 409 421 läst · 18 305 svar
3409k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Verktygstokig
· Halland
· 7 580 inlägg
Du behöver denna till skenan, https://www.toolab.se/produkt/Festool-FS-AW-Avvisare-for-styrskena-sv-0FredrikR skrev:
Köpte äntligen en liten billig kompressor (Biltema 24L) som jag pumpat cykeldäck, blåst rent robotdammsugarens HEPA-filter samt torktumlarens filter med hittils. I love it.
Köpte en grovdyckert pistol också men glömde köpa dimsmörjolja.. Tänkte jag ska snickra ihop en fin adventskalender i trä till frugan som jag ska lägga suröl i sen.
Köpte en grovdyckert pistol också men glömde köpa dimsmörjolja.. Tänkte jag ska snickra ihop en fin adventskalender i trä till frugan som jag ska lägga suröl i sen.
Redigerat:
Medlem
· Stockholm
· 2 188 inlägg
Dags för den här gröna borren att få bekänna färg.
2x 13mm, 10mm djupt. Den kunde varit stadigare. Det är inte direkt som 5mm i mdf, men den gjorde åtminstone jobbet.
Färdigt! Rangeringskula till lastmaskinen. (Ja, skruvarna är för långa.)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
2x 13mm, 10mm djupt. Den kunde varit stadigare. Det är inte direkt som 5mm i mdf, men den gjorde åtminstone jobbet.
Logga in
Skapa konto
Färdigt! Rangeringskula till lastmaskinen. (Ja, skruvarna är för långa.)
Frun ville ha en alldeles för dyr badrumsmöbel. Jag vill inte.
Nej men då bygger jag väl en som vi kan vara nöjda med! Svårt lik Ikeas men lite mer nice. Porslinet kommer från Ikea. Jag tycker det är bra kvalité på den biten. Den vita sockeln ska målas i samma färg och vara avtagbar med magneter. Ska förstärkas i hörnen med "splines"
Det var lärorikt
Nej men då bygger jag väl en som vi kan vara nöjda med! Svårt lik Ikeas men lite mer nice. Porslinet kommer från Ikea. Jag tycker det är bra kvalité på den biten. Den vita sockeln ska målas i samma färg och vara avtagbar med magneter. Ska förstärkas i hörnen med "splines"
Det var lärorikt
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Fick en svets i 40-årspresent i somras. Så försöker att hitta på lite olika övningsprojekt. Den här helgen blev det lite pynt inför Halloween.
Innejobb idag pga vädret. Några detaljer till vindskivorna. Skönt att ha ett välutrustat kök
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto