1 004 483 läst · 13 616 svar
1004k läst
13,6k svar
Vad blir det för mat?
Gårdagens ESC-middag blev TACOS med mjuka tortillas!
Guacamole, riven ost, vitlökssås, hetsås, sallad (paprika, lök, gurka, tomat, ruccola), tacokryddad kycklingfärs (!), salsa... och några inlagda chilis till maken (jag skippade) 👍😍
Söndagsfrukost.. i väntan på grillningen till kvällen 😎
Ett par mackor, ett par ägg (sunny side up) och en kopp te 👍
Guacamole, riven ost, vitlökssås, hetsås, sallad (paprika, lök, gurka, tomat, ruccola), tacokryddad kycklingfärs (!), salsa... och några inlagda chilis till maken (jag skippade) 👍😍
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Söndagsfrukost.. i väntan på grillningen till kvällen 😎
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ett par mackor, ett par ägg (sunny side up) och en kopp te 👍
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 372 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 372 inlägg
Var i Gamleby förrförra helgen, en marknad som precis hade öppnat vid kl 10 och jag åt det sista av frukosten runt kl 09:15, och som vi vandrar där så ser jag att det finns en matvagn som serverar Langos.Patrik440 skrev:
Önskar på riktigt att jag var en sån person som kan äta det som ser lockande ut oavsett tid på dygnet, och oavsett när jag senast åt.
Langos är en sån återblick till Vattenfestivalen i Stockholm, när det fanns i varje gathörn typ. Nu står de inte ens att finna i innerstan mer än då och då. 😞
Ankrace, och alla band! 😍F fusion skrev:
Samt Lili och Sussies autograf på insidan av fodret på Levis jeansjackan. 🫣😂
Grillad korv med bröd serverades här hemma ikväll. Stark senap piggar upp, ihop med med ett litet glas rött som var kvar i flaskan sedan helgen.