Hej!

I det här forumet är det kanske främst folk som gör jobbet själv, men är det någon som kan rekommendera en firma i Stockholmsområdet som kan bygga en altan?

Vi ska bygga en enkel altan utan trappa eller räcken på platt mark mark på gissningsvis runt 20-25 kvm. Det skulle vara kul att försöka själv, men jag har tyvärr inte tid.
 
Vilken del av stockholm, norr - söder?
Har viss betydelse eftersom jag tror det är lättare att hitta någon som vill göra jobbet i närheten av sin utgångspunkt.
 
Det är i norra sidan av Stockholm, Sundbyberg för att vara mer exakt.

Det skulle verkligen uppskattas med något bra tips, jag har råkat ut för hantverkare som slarvat ganska rejält tidigare och hoppas på att undvika det nu.
 
Jag tackar för det. Får jag fråga vad du har anlitat dem till eller är det någon du känner som har anlitat dem. Kan du beskriva lite kort vad som utmärker dem?
 
De är kunder till mig och jag har själv haft hjälp av 2 av dom. Den tredje känner jag väl till och vad han kan.
 
Har du även tips för de som bor söder om stan..tex Enskede=)
 
Har mindre koll på södra sidan och jag har egentligen ingen jag kan komma på tyvärr.
Men beroende lite på storleken på jobbet så kan dom säkert tänka sig att pendla en vecka eller så. (beror ju lite på vad dom har för övriga jobb för tillfället, om det är intressant).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.