11 767 läst · 50 svar
12k läst
50 svar
"Störig" koja måste rivas - sju meter hög
Blir kanske svårt då de just berättat för media att de byggt på kojan de senaste 14 åren?M mojjen skrev:
/Krille
Kan de inte söka EU-bidrag för att göra en konstinstallation? Borde vara lättare att få gehör om de klassar om det till konstverk och låter kommunens innevånare besöka och uppleva ett levande konstverk som symboliserar det kreativa och utforskande barnet.
Eller med tanke på att det är Göteborg så kanske de kan öppna restaurang med bar, uteservering och nattklubb. Då är det oväsentligt hur mycket man stör grannarna enligt Göteborg.
Eller med tanke på att det är Göteborg så kanske de kan öppna restaurang med bar, uteservering och nattklubb. Då är det oväsentligt hur mycket man stör grannarna enligt Göteborg.
Jag vet inte - men det är fortfarande bara en byggnad så jag har svårt att tro att de får behålla en del bara för att just den delen byggdes för mer än 10.år sedan.P pmd skrev:
/Krille
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 417 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 417 inlägg
Rivas eller inte, jag har sett betydligt fulare saker kallas "installationer" och konst.
Fantastiskt att killarna hållit på i 14 år och så roligt och inspirerande att de numer är snickare till yrket.
Att bygga tillsammans är verkligen tålamodsprövande emellanåt.
Fantastiskt att killarna hållit på i 14 år och så roligt och inspirerande att de numer är snickare till yrket.
Att bygga tillsammans är verkligen tålamodsprövande emellanåt.