Köp en Dewaltpistol på Ebay. Bra pris, snygg färg och bra kvalité. Jag kommer inte ihåg exakt vad jag betalade för min D 51845 men inkl. frakt var det bra mycket billigare än i sverige.. ;)

• 0401-lektornet.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hade tyvärr tänkt ha den till helgen... så online är väl nästan uteslutet.
(annars så hade ju toolking varit intressant)

• 1867-kommunmuren.jpg
    Skapa konto
Jag har använt Harald Nyborgs spikpistol och den har dugt utmärkt. En gång har den gått sönder, men då fick jag en ny på garantin utan några diskussioner. Men då gick den ganska mycket innan den gav upp; det handlar om spik i 10000-tal. Så jag skulle tro att du klarar dig med en billigare pistol. Senco kostar ju en hel del, så den är svår att pressa in i en tajt budget.

d-sajn skrev:
Hade tyvärr tänkt ha den till helgen... så online är väl nästan uteslutet.
(annars så hade ju toolking varit intressant)
Var inte så säker på det. Ja, NU är det försent att få den till helgen, men hade du beställt i tisdags så... Jag beställde grejer på Toolking, sent en söndag kväll. Tvåtiden på onsdag låg de på min trappa! Tre dar att få grejer från USA! Beställer man i Sverige brukar det ta tio dar i alla fall.

Det bidde en Basso (Hitachi). Är mycket nöjd med den ;D ;D

Min erfarenhet är att den billigare spiken från Biltema är (eller var) bandad med någon sorts plast som ibland hade en tendens att fastna i magasinet. Detta har jag inte märkt av dyr spik från Gunnebo vars bandning "försvinner" när man skjuter. I övrigt tycker jag att Biltemas spik är ok.

• 1905-tre_stenar.jpg
    Skapa konto
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.