Det här är säkert en riktigt dum fråga, men är det ens meningen att dom här ska gå att sätta ihop???
 
  • Hand håller en vit plastkoppling med gänga och svart tätning mot en vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En hand håller en vit avloppsrör-del och försöker passa ihop den med en annan del.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
jo det kan de nog men de kan nog inte kombineras ihop med vilken toalett som helst. Den ena har ju uttag för tvättställ antar jag och det betyder ju att det lär vara öppet i bakkant. Detta samtidigt som förlängningsröret troligen hör till en viss typ av toalett.
 
S Stefan1972 skrev:
jo det kan de nog men de kan nog inte kombineras ihop med vilken toalett som helst. Den ena har ju uttag för tvättställ antar jag och det betyder ju att det lär vara öppet i bakkant. Detta samtidigt som förlängningsröret troligen hör till en viss typ av toalett.
Jo, det är en toalett med p-lås och avloppet kommer ut ur väggen. Frågan är hur jag får in 110 mm rör i den gummipackningen...
 
Det gick! Jag vara bara för feg första gången :oops:
 
ja fast det du håller i är ju inget som kan användas om du har avlopp ur väggen?
 
S Stefan1972 skrev:
ja fast det du håller i är ju inget som kan användas om du har avlopp ur väggen?
Jag sätter ihop det som det var innan jag tog lös det.
 
  • Toalett med öppen avloppskoppling och demonterade rör på ett trägolv under reparation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
ja just det, jag tänkte bara normal anslutning.Tänkte inte på att du skrivit p-lås. Såg bara röret rakt ner på näthinnan.
 
S Stefan1972 skrev:
ja just det, jag tänkte bara normal anslutning.Tänkte inte på att du skrivit p-lås. Såg bara röret rakt ner på näthinnan.
Det är inte den snyggaste lösningen men den fungerar :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.