100 968 läst · 238 svar
101k läst
238 svar
Satte upp routern på väggen, nu är frun sur
Jag kan varmt rekomendera https://www.kjell.com/se/produkter/natverk/mesh/tp-link-deco-s7-mesh-system-ac1900-p64728
Diskret kan man sedan placera en puck på fruns sängbord samt en i badrummet.. Ja förutom den där som hamnar under garderoben där routern var placerad innan geniet kom på att den skulle sitta på väggen i hallen.
Mitt andra tips är ju en hylla eller liknande där du med fördel kan placera en snygg förvaringsback för routern som frun får välja.
Diskret kan man sedan placera en puck på fruns sängbord samt en i badrummet.. Ja förutom den där som hamnar under garderoben där routern var placerad innan geniet kom på att den skulle sitta på väggen i hallen.
Mitt andra tips är ju en hylla eller liknande där du med fördel kan placera en snygg förvaringsback för routern som frun får välja.
Tja, hur skall du göra hålet ogjort menar du? Sämre placering kan man knappt tänka sig..M Martin Lj skrev:
Latexfog, det fixar målaren som snickaren sa.Nissens skrev:
Åjo, man snavar i alla fall inte på den. Häng på lite glitter eller nåt och kalla det för modern konst så kanske frugan veknar, eller inte...Nissens skrev: