26 536 läst · 75 svar
27k läst
75 svar
Robotdammsugare Roborock s5 Max- flera våningar??
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Har en S5 Max, enligt appen kan jag lägga till 4 olika våningsplan.
Upplever det som att roborock underhåller och utvecklar även sina något äldre produkter, så när de släpptes så hade de färre features men det kommer nya genom uppdateringar.
Upplever maskinen som högre kvalitet än den från Neato som den ersatte.
Upplever det som att roborock underhåller och utvecklar även sina något äldre produkter, så när de släpptes så hade de färre features men det kommer nya genom uppdateringar.
Låter kanon ju! Då satsar jag nog på en sån!13th Marine skrev:Har en S5 Max, enligt appen kan jag lägga till 4 olika våningsplan.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Såg att du ratade S6 och de nyare, jag vet inte om de kommer med lite smartare funktioner för att använda kameran för att se hinder.
Men än så länge är jag hyfsat nöjd med den.
Börjar bli dags att köpa nya borstar och ett nytt filter.
Men än så länge är jag hyfsat nöjd med den.
Börjar bli dags att köpa nya borstar och ett nytt filter.
Rata och rata, kände mest att jag inte vill betala en extra tusing för en "nörd-kamera".13th Marine skrev:
Tack! Innan dagen är slut kommer jag att ha beställt en! Maken godkänner. (Han är väl trött på mitt eviga sopande och moppande, och muttrande...)Karlia skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Robot är underbart!
Vi köpte en när vi flyttade till huset för 5år sedan, så skönt att slippa traska runt med snabeldraken.
Vi köpte en när vi flyttade till huset för 5år sedan, så skönt att slippa traska runt med snabeldraken.
Nu är den beställd! Så sjukt förväntansfull, kan endast liknas vid mina 3 graviditeter. Hoppas jag blir nöjd, annars återstår städhjälp och det känns som ett större steg att ta.
Du kommer bli nöjd. Man behöver stöddammsuga lite i hörn mm då och då men inget allvarligt. Jag blev superimponerad när vi köpte våra. Dammbehållarna fylldes fast vi hade dammsugit traditionellt dagen innan.MariaiÖstergötland skrev:
Just hörn har jag aldrig sett som dammsamlare, däremot vissa platser i hemmet där det hela tiden är aktivitet. Och köket givetvis... Ska bli så spännande detta. Barnen är också nyfikna och har redan börjat fundera på namn.Karlia skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Vi döpte vår första till Tusse, partnern Tuva tar hand om gräsmattan.
Tusse fick dock pensioneras och då kom Sten in i bilden, vilken är rolig för oss i dubbel bemärkelse, dels är det ju en robo-rock, och så hette förra ägaren av huset Sten.
Tusse fick dock pensioneras och då kom Sten in i bilden, vilken är rolig för oss i dubbel bemärkelse, dels är det ju en robo-rock, och så hette förra ägaren av huset Sten.