5 468 läst · 86 svar
5k läst
86 svar
Quiz: Vad hittar du i badrummet?
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 263 andra personer som har gjort quizet "Vad hittar du i badrummet?"
Kunde inte bry mig mindre om terrazzo och washlets 😬
Kunde inte bry mig mindre om terrazzo och washlets 😬
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 319 andra personer som har gjort quizet "Vad hittar du i badrummet?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 908 andra personer som har gjort quizet "Vad hittar du i badrummet?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 265 andra personer som har gjort quizet "Vad hittar du i badrummet?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 412 andra personer som har gjort quizet "Vad hittar du i badrummet?"
Renoverare
· Kalmar
· 2 893 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 033 andra personer som har gjort quizet "Vad hittar du i badrummet?"
Fråga 8 är fel
Fråga 8 är fel
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 497 andra personer som har gjort quizet "Vad hittar du i badrummet?"
Renoverare
· Kalmar
· 2 893 inlägg
Dett är en del av ett montagesystem som ser till att man får så små fogsprång som möjligt dvs nivåskillnader mellan plattorna sen ger det systemet en fixering i sidled som bonus dvs samma fogbredd kakelkryss används sällan av yrkesverksamma och aldrig på golv