Lyckas inte hitta. Kan du göra en skärmdump?S Stuff skrev:Inte helt lätt att hitta den. Men går du in på kartan på hitta.se, klickar på en fastighet, så får du in ett fält från höger med fastighetens adress som rubrik. Längst ner där klickar du på den blå klapeen "Mer om xxxvägen nn". Då får du upp en massa nödig och onödig info. Intill tomtkartan finns det en länk "Se karta med tomtgränser och hur solen rör sig över fastigheten XXXX vid olika klockslag och årstider"
Jo, jag bara tänkte att det är en sandstrand till höger, dit vill man ju ofta gå. Känns som man går på baksidan av huset då, men det skulle ju funka eftersom jag har en altandörr åt det håller också. Tänker mig alltså att ha alla tre fastigheter. Tomten längst upp/vänster låg faktiskt ute som "snart till salu" i nästan hela förra förra året. Sen var den borta.S Stuff skrev:
Ja det är klart. Du har ju också ett mindre berg till väster om tomten som kommer skymma det allra sista av solen på kvällen. Men säkert finfint solläge större delen av dagen och utsikten var ju inte fy skam. När lägger du ett bud på tomterna?HOBBY ARCHITECT skrev:
Ja, särskilt som att alla sovrum har ett badrum på andra sidan korridoren. Blir lite institution över det hela. Vore bättre med sovrum "en suite", det skulle åtminstone minska springet i korridorernaJanneJanne123 skrev:
Vad ska du med all yta till? Har själv bara drygt 200kvm o det blev uppenbarligen onödigt stort. Vi har rum vi inte vet vad vi ska ha dem till o det ena vardagsrummet ser kanske användning 2 gånger i månade när äldsta sonen har kompis över o de spelar playstation. Badrummet där nere som vi renoverade helt nytt har vi kanske använt 10 gånger på 2.5år dyra bad det.. Jag hoppas verkligen barnen kräver mer yta när de blir större för just nu är ytan bara dyr i uppvärmning o drygt att städa.
Snarare hotell. Om man står i ena änden av korridoren så ser man 12 dörrar och ett fönster. Om man knölat in badrummen i sovrummen i stället så hade man kunnat bedriva pensionat på ovanvåningen.JanneJanne123 skrev: