Dowser4711 Dowser4711 skrev:
"Bästa svaret" finns ju som möjlighet för TS att ange. Även om det kan vara svårt att utse vilket som är det absolut bästa bland alla dessa guldkorn som dyker in nu! :)
Jag tycker TS gav bästa svaret, surt att inte kunna ge bästa svaret till sina egna inlägg ;-)

• Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Jag tycker TS gav bästa svaret, surt att inte kunna ge bästa svaret till sina egna inlägg ;-)
Det kan man faktiskt. Jag har provat en gång när jag kände behov av uppmuntran.

• Haha
  • Gilla
Roger Fundin och 8 till
  • Laddar…
Råkade ut för något liknande, blev hejdad en morgon av en byggare precis när jag skulle lämna uppfarten för att åka till jobbet och som undrade om jag kände till att de skulle gräva upp vägen. Hade inte fått någon förvarning så han bad mig bara parkera någon annanstans när jag kom hem. Såg ut såhär efter jobbet.
Uppgrävd uppfart med vägspärrar och byggmaterial, omgiven av höstlöv och hus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

LKcQkuC

• Wow
Marcus_L
  • Laddar…
U UpptagetAnvändarNamn skrev:
Så är det på vilda internet... det finns andra forum (tex [länk]) som har en smart finess för detta. Frågeställaren kan markera ett inlägg som svar på frågan, då hamnar den högst upp också.
Man kan som läsare ställa in vilken ordning man vill ha svaren i på SO. (Äldst, nyast, högst poäng, "trending") Oftast är det iofs "accepted" som har högst poäng, men inte alltid.

(Jag heter för den delen samma på SO som på byggahus. Om någon tycker att ett bekant namn dyker upp där.)

Ursäkta OT.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.