211 524 läst · 344 svar
212k läst
344 svar
Neato Robotics - Stora Neato tråden - Robotdammsugare
Medlem
· Västra Götaland
· 18 inlägg
För er som funderat och undrat - Neaton klarar ett dödsföraktat fall utför en normal trappa...
Medlem
· Västra Götaland
· 18 inlägg
Det vete tusan. Jag hade skickat ut den för att röja övervåningen. När den var nästan klar så kommer den studsandes nedför trappen... Kul. Bär upp maskinen igen för att se om den fortfarande fungerade.
Neaton fortsätter som förut, skillnaden var att nu så kände den av trappen. Så den lärde sig i alla fall något...
Kommer dock att lägga ut magnetremsan i fortsättningen!!
Neaton fortsätter som förut, skillnaden var att nu så kände den av trappen. Så den lärde sig i alla fall något...
Kommer dock att lägga ut magnetremsan i fortsättningen!!
Hej
Jag har haft planer på att köpa en XV-14 eller XV-15 men jag såg att det bara diffar 900 mellan XV-15 och XV-25 just nu, skulle ni rekommendera att jag köper 25an istället eller är det bortkastade pengar?
Jag har haft planer på att köpa en XV-14 eller XV-15 men jag såg att det bara diffar 900 mellan XV-15 och XV-25 just nu, skulle ni rekommendera att jag köper 25an istället eller är det bortkastade pengar?
Jag har fått min maskin utbytt på garanti. På den nya så bottnar inte dammlådan lika bra som på den första så man får ibland "trycka till den" så att hon fattar att den sitter i.alex86 skrev:
Hej!
Jag har köpt en XV 14, som jag uppgraderade till XV 15 med den mjuka borsten, vilket jag är jättenöjd med. Men så undrar jag om ni använder "Shut down" efter varje städning (och uppladdning) eller låter ni den stå på grönt hela tiden?
Jag har köpt en XV 14, som jag uppgraderade till XV 15 med den mjuka borsten, vilket jag är jättenöjd med. Men så undrar jag om ni använder "Shut down" efter varje städning (och uppladdning) eller låter ni den stå på grönt hela tiden?
Funderar på att köpe en XV 25. Verkar vara litet kvalitetsproblem med dem? Hur snabba är de att fixa ev fel på tex net on net?
Klarar den en nivåskillnad på 14-15mm? Vore smart om man kunde ha dubbla laddcentraler för att kunna ha den både uppe och nere (2-plansvilla) ideer på hur man möjligen kan lösa det?
MVH
Kalle
Klarar den en nivåskillnad på 14-15mm? Vore smart om man kunde ha dubbla laddcentraler för att kunna ha den både uppe och nere (2-plansvilla) ideer på hur man möjligen kan lösa det?
MVH
Kalle