265 529 läst · 1 461 svar
266k läst
1,5k svar
Mössen flyttar in
Dags för den här tråden igen. Trodde det var ett tag kvar då jag brukar preppa fällorna till första frosten, men såg igår en liten rackare kila runt bland ölen i matkällaren.
Frågan är hur många dom är.. och om råttfällan borde fram också.. 🤔
Frågan är hur många dom är.. och om råttfällan borde fram också.. 🤔
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Har någon hört om möss dunsar fram när de springer i bjälklaget? Hörde ljud från väggen och det lät som den hasade och sen dunsade ner. När den sprang under golvbrädorna dunsade det också. Jag tror f-n det är en råtta!
Har aldrig hört det minsta ljud från möss ens när de kilat förbi rakt framför fötterna på mig. Råttor har jag dock hört.FreQa skrev:
Nej det har jag inte upplevt här. Det är ett lätt tappande ljud när de rusar på uppe på vindenFreQa skrev:
Tog den första igår i tvättstugan.
Han hade tagit sig förbi 3st fällor i hydropress-skrubben, och tagit sig via plaströret med vattenledningar till tvättstugan, där han föll för den fjärde fällan.
Nu är det dags för upprustning, med ett tårtlock i ena handen och ett skohorn i den andra samt katten vid sin sida kommer vi komma vinnande ur detta framåt april
Lycka till allihopa
Han hade tagit sig förbi 3st fällor i hydropress-skrubben, och tagit sig via plaströret med vattenledningar till tvättstugan, där han föll för den fjärde fällan.
Nu är det dags för upprustning, med ett tårtlock i ena handen och ett skohorn i den andra samt katten vid sin sida kommer vi komma vinnande ur detta framåt april
Lycka till allihopa