30 996 läst · 64 svar
31k läst
64 svar
Missnöjd med kakelsättare
Självbyggare
· Stockholm
· 9 885 inlägg
Man blir inte en fulländad plattsättare
över en natt, tyvärr så måste man offra ett gäng kunder och när man till slut lyckats bli en fulländad plattsättare så vill kunderna ha jobbet utfört till lägsta pris, vi får vad vi förtjänar
över en natt, tyvärr så måste man offra ett gäng kunder och när man till slut lyckats bli en fulländad plattsättare så vill kunderna ha jobbet utfört till lägsta pris, vi får vad vi förtjänar
Att vägg och golvplattor inte linjerar är inte snyggt nej. Sedan ser det väl ut som han slafsat på med fixen också. Att det är en sprucken platta under toastolen skulle jag kunna eventuellt kunna leva med om jag gjorde det till mig själv i en gästtoalett.
Så länge plattorna ligger i lod och inte skevar kommer toan stå rakt men om plattorna däremot inte ligger rakt kan det bli bekymmer.
Jag är ingen plattsättare men jag hade nog varit noggrannare än sådär själv.
Det ser ut att vara lite av en nybörjare som gjort detta.
Så länge plattorna ligger i lod och inte skevar kommer toan stå rakt men om plattorna däremot inte ligger rakt kan det bli bekymmer.
Jag är ingen plattsättare men jag hade nog varit noggrannare än sådär själv.
Det ser ut att vara lite av en nybörjare som gjort detta.
En toa limmas ju ändå fast idag och ska sitta med 3-4mm fog så att den går att skära loss vid ett eventuellt byte.
Så att utan under just toan är ful och aningen ojämn saknar betydelse.
Men är fogrna fula och arbetet allmänt dåligt utfört så är det illa och bäst att reklamera.
Är ju tydligen flera fel i detta badrum, som kanske inte är helt enkla att se på bilderna.
Så att utan under just toan är ful och aningen ojämn saknar betydelse.
Men är fogrna fula och arbetet allmänt dåligt utfört så är det illa och bäst att reklamera.
Är ju tydligen flera fel i detta badrum, som kanske inte är helt enkla att se på bilderna.