18 137 läst · 35 svar
18k läst
35 svar
Måttbeställd rostfri diskbänk - bästa val?
Tror att standardmått kan man säkert få billigare med andra märken. Men när den behöver vara lite längre etc så är detta ett kanonalternativ. Jag är väldigt nöjd med min, och de gav väldigt fin service också.M Marijairena skrev:
Det var därför jag noterade att en för 6000 från Neonela inte är lika som en för 15000 från Landskrona. Olika typer av hoar kan t ex. göra 10 000 även hos Landskrona och säkerligen även hos Neonela, likväl vilka kanter man väljer och utförande.M mrmlz skrev:
A AndersS skrev:
Ah, tolkade ditt inlägg fel. Vi betalade 17k inkl frakt för en 3.2m Stala diskbänk. Minns att det drog iväg oerhört om man började fippla allt för mycket med kanterna. Framförallt påverkade det leveranstid.
Vi är iallafall väldigt nöjda såhär 2 år senare iaf.
Är du fortfarande nöjd nu när det har gått några år?P petraremse skrev:Update Den allra billigaste hade blivit en Franke, och därefter faktiskt Landskrona Rostfria. De verkar väldigt mkt finare, lite tjockare plåt och supertrevlig support som svarade och hjälpte till med alla detaljer. Så det blev en sån. Har inte fått den än dock, ca 3 veckors leveranstid.! Fick bilder på svetsningen och det såg jättefint ut.
Klicka här för att svara