Hej!
Har kakelgolv i hallen, och en liten bit av en kakelplatta har av någon anledning gått sönder (1cm). Inga större problem, men det som nu syns är vitt, så vill helst rent estiskt fixa detta.
Har haft samma problem i duschen tidigare, och då va de en hantverkare som löste detta genom något slags varmt vax. Hittar inget när jag googlar kring detta.
Någon som har förslag på hur jag kan lösa det hela själv? Vill helst bara bli av med de vita som skiner rakt upp från golvet. Så liten åtgärd som möjligt önskas.
Tack!
Har kakelgolv i hallen, och en liten bit av en kakelplatta har av någon anledning gått sönder (1cm). Inga större problem, men det som nu syns är vitt, så vill helst rent estiskt fixa detta.
Har haft samma problem i duschen tidigare, och då va de en hantverkare som löste detta genom något slags varmt vax. Hittar inget när jag googlar kring detta.
Någon som har förslag på hur jag kan lösa det hela själv? Vill helst bara bli av med de vita som skiner rakt upp från golvet. Så liten åtgärd som möjligt önskas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack!
Redigerat:
Förslagsvis
Quick Drying Ceramic Tile Repair Paste
borde fungera. Finns på liten tub.
Finns också andra liknande produkter som kan köpas på nätet.
Måla i lämplig färg eller blanda pastan med mörkgrå/svart färg.
(Jag har inte testat själv.)
Quick Drying Ceramic Tile Repair Paste
borde fungera. Finns på liten tub.
Finns också andra liknande produkter som kan köpas på nätet.
Måla i lämplig färg eller blanda pastan med mörkgrå/svart färg.
(Jag har inte testat själv.)