Hej

Jag håller på och skaffar material för att elektrikern skall kunna koppla in uttag mm och har fastnat på "antennuttaget".
Det är förberett/planerat för ELKO RS och vid TVn sitter en 4 facksram med bland annat ett TV/SAT uttag. Nu verkar det som RS seriens uttag har utgått och när jag läser på ELKOs hemsida så ser det ut som att PLUS borde funka.

Någon som vet?


K
 
Elko RS finns fortfarande att köpa hos grossisterna. Och jag tror att det kommer att dröja innan dom försvinner, det är en av dom absolut mest använda serien.
 
De finns inte i lager på Ahlsell och det verkade vara svårt för dem att beställa.

Googlade runt lite och lagerstatus var 7-10 dagar vilket jag tror betyder att just den e-handlaren inte hade de "hem".

K
 
Jag har i dag köpt 2 facksram, datauttag, centrumplatta för tv, jordade uttag, strömbrytare och allt hemma och på hyllan hos Elektroskandia. Och när jag kollar på den lokala Ahlsellbutiken har dom i stort sett hela sortimentet på hyllan.
 
Jag skall ha sat/tv/radio uttaget, resten verkar inte vara någon utmaning(jag har köpt 30 uttag, diverse dimmers ramar och brytare.
Kan vara Ahlsell som har problem
K
 
Dom kanske har centrumplattorna lösa så att du får köpa uttag och centrumplatta var för sig
 
Centrumlock Radio/TV/Sat - E18 408 73
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.