7 912 läst · 62 svar
8k läst
62 svar
Husqvarna kyl vattendispensern fastnat
Skulle ju vara en möjlighet att limma dit en liten fjäder också alt borra försiktigt gm plastbiten och helt enkelt sätta en
fjäder som trycker ned hela biten - någon som har en ide om vad jag kan ta för pryl i så fall ? Tänker på de där grejorna som
sitter i gamla kulspetspennor t.ex.
fjäder som trycker ned hela biten - någon som har en ide om vad jag kan ta för pryl i så fall ? Tänker på de där grejorna som
sitter i gamla kulspetspennor t.ex.
Dom stängde Mariestad typ 2017 om jag minns rätt.
Finns det inte i webshopen så finns det med 99% sannolikhet inte att få tag på för tekniker och kundtjänst heller tyvärr.
Finns väldigt lite delar kvar att få tag på till produkter som är äldre än 10 år. Så testa nån hemmalösning, det går nog
Finns det inte i webshopen så finns det med 99% sannolikhet inte att få tag på för tekniker och kundtjänst heller tyvärr.
Finns väldigt lite delar kvar att få tag på till produkter som är äldre än 10 år. Så testa nån hemmalösning, det går nog
ahh, tackför det skall prova stt göra rent och bända ut dem lite i morgon. är väl ingen ide stt ta hit servicekillen då, jag ringer deras säljare i morgon och kollar ändå om delen funns. Kan jag köpa nya bladfjädrar någonstant tro ?
Stort tack Eluxaren ! Beställde en direkt och avbokade servicekillen. Vad bör jag tänka på när jag byter delen ? ser ju inte helt omöjligt ut, konstruktionen ser rätt enkel ut.
Märkligt att deras kunstjänst på reservdelar inte har bättre koll, de sa att det var kört och inte går att laga...
finns ju inga nya skåp med kolsyra i dörren som jag och familjen älskar.
Tack igen ! Återkommer nästa vecka med rapport om hur det framskrider.
Märkligt att deras kunstjänst på reservdelar inte har bättre koll, de sa att det var kört och inte går att laga...
finns ju inga nya skåp med kolsyra i dörren som jag och familjen älskar.
Tack igen ! Återkommer nästa vecka med rapport om hur det framskrider.