Fairlane
R RoAd skrev:
Klimatbygg ( [länk] ) handlar det om, och med tanke på hur hen har betett sig i tråden är det nog bra om det framgår. Jag hade i.a.f. varit tacksam om jag hade planer på att göra affärer med dem och hittat denna tråden innan.
Imponerande referenslista...
Eller vänta nu, det fanns inte en enda referens. TS firma har aldrig gjort något liknande så trovärdigheten är väl inte jättehög.
 
  • Gilla
kashieda och 4 till
  • Laddar…
Den här tråden har gjort min dag!
Om vår käre energisparare, som dessutom hintar att hen är civilingenjör och har forskat, inte är ett troll så kommer jag skratta hela veckan.
 
Man får gissa att hans ”annonskampanj” kanske inte ger den effekt hans hoppas på.

Underhållningsvärdet får dock 8/10 av mig.
 
  • Gilla
kashieda och 4 till
  • Laddar…
A
R RoAd skrev:
Klimatbygg ( [länk] ) handlar det om, och med tanke på hur hen har betett sig i tråden är det nog bra om det framgår. Jag hade i.a.f. varit tacksam om jag hade planer på att göra affärer med dem och hittat denna tråden innan.
Jag är ohyggligt besviken, jag hoppades på något bättre än ett enmansföretag som gjorde usel reklam.
 
  • Gilla
Sofriko
  • Laddar…
Scouten skrev:
Jag är ohyggligt besviken, jag hoppades på något bättre än ett enmansföretag som gjorde usel reklam.
Eller en skrupellös konkurrent som ville ge en stjälpande hand i marknadsföringen.
 
A
V VRZ skrev:
Eller en skrupellös konkurrent som ville ge en stjälpande hand i marknadsföringen.
Snubben omsatte 160 000:- 2021, 64 000:- 2020, det finns nog ingen som oroar sig för konkurrens från honom.
 
  • Gilla
Fairlane och 2 till
  • Laddar…
K
R RoAd skrev:
Klimatbygg ( [länk] ) handlar det om, och med tanke på hur hen har betett sig i tråden är det nog bra om det framgår. Jag hade i.a.f. varit tacksam om jag hade planer på att göra affärer med dem och hittat denna tråden innan.
Riktigt kass hemsida. Fina bilder men ingen information kring var han verkar...
 
  • Gilla
lob och 1 till
  • Laddar…
TS kanske är vän med de där två italienarna som uppfann kall fusion..?
 
  • Haha
RoAd
  • Laddar…
Länge sedan man hörde nått om Andrea Rossi är han i full produktion av sin evighetsmaskin?
 
  • Gilla
RoAd
  • Laddar…
R
E elmont skrev:
Länge sedan man hörde nått om Andrea Rossi är han i full produktion av sin evighetsmaskin?
Evighetsmaskin var det väl ändå inte tal om. Kall fusion är en ju en annan sak, om än nästan lika osannolik idag.
 
MrJay
A ANO56 skrev:
Se här infornation om ett solcellsdrivet off-grid-hus i Skellefteå uppfört av Skellefteå Kraft som experiment. Solenergiöverskott blir vätgas för bruk på vintern. [länk]
Fin tanke men att ha ett förråd med högexplosivt "bränsle" nära huset får mig att rygga tillbaka iallafall. Vore mycket trevligare med en bäck intill huset och ett vattenhjul som driver en generator.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.