Jag har för mig att jag hade lite tubbel med den bilden också när jag skulle installera första gången.

Nån som har en uppfattning om vad extra tråd kan kosta eller om man kan använda någon annan typ av tråd?

Redigerat:
  • Gilla
Undraren
  • Laddar…
Farsan och grannen gick ihop och köpte samtidigt till 10% rabatt.. 16900:- för Miimo och 22900:- för Hq 330x. Bra priser!

Finns det någon officiell change log där alla patcher står?

Det enda pappa fick reda på när han köpte som var att Hondan uppdateras ganska ofta. Försäljaren sa att hq är en mer färdig produkt, men att Honda är väldigt måna om kunderna och lämnar inget till slumpen.

Någon som har problem med klivna toppar med nya klipptallriken??

Jag har inte sett några problem med kluvna toppar, men där blev någon sorts beläggning på kvivarna som var svår att få bort , visserligen är det nästan inget nu men för någon vecka sen , kanske pollen relaterat men inte säker .

Jag läste om problem med geggan på knivarna och tallriken i en annan tråd också. Torka i kombo med pollen var tydligen en bidragande orsak.. Mina knivar gör var dom ska trots det. Jag såg en tendens till kluvna toppar, men det kan varit att jag ställt ner lite för långt i kombo med torka. Ska utvärdera det till helgen...

Sløva kniver slår i sønder gresset ock det kluver toppen. Slip knivene og du får bettre grasmatta..

Belegget forsvinner etter en regnvedersklipping

Knivarna är helt nya, likaså klipptallriken. Precis som förra åren syns det väldigt tydligt på tallriken att den är med och klipper gräset...

Farsans miimo är nu installerad. Fick dom inte till återgångsslingan men det var nästa helt becksvart nu i slutet när vi höll på.

Jag är imponerad av vad miimo fixar. Rakt och fint i backar. Den värsta är 45 grader. Dock fixar den inte mitten på backen då vinkeln mellan plant oc 45 grader är för skarp. Går den på sidorna om är det inga problem.

Idag fick min nya knivar. Knivarna vi fick utskickade ifjol. Nu har jag riktigt fina grästoppar... :p
Projekt slipning av de gamla är påbörjat..

Nu har jag äntligen fått min miimo installerad och den jobbar perfekt
Däremot vill jag gärna veta om någon har kunnat installera en gadget till den som hör att den skickar notifieringat vid olika status, och om man kan höja ljudnivån på larmet med en extern liten högtalare

Däremot vill jag gärna veta om någon har kunnat installera en gadget till den som hör att den skickar notifieringat vid olika status, och om man kan höja ljudnivån på larmet med en extern liten högtalare

Shad skrev:
Har inte sett eller hört något om en gadget.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.