kristofer12345
Hejsan alla! Kan vi hjälpas åt och hitta reservdelar till min failade besiktning :) SE PROTOKOLL, tack på förhand!

• Svart SUV parkerad på asfalterad yta, omgiven av andra fordon, med en lastbil i bakgrunden under en mulen dag.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Besiktningsprotokoll för Honda RD1 M1 med 7 fel, inklusive rostskador på balkprofil och hjulhus, skada på bromsskiva och stenskott på vindruta.
    Skapa konto
  • Rostskador under ett fordon som visar behov av reparation inför besiktning.
    Skapa konto
  • Undersidan av bil med rost och skador, delvis synliga mekare på verkstad.
    Skapa konto
  • Bilens hjulhus med ett Discoverer M+S-däck i närbild; skadan i hjulhuset kan ha orsakat besiktningsfelet.
    Skapa konto
  • Närbild av bilens drivaxel och damask med synliga skador, använd som referens för att diskutera nödvändiga reservdelar efter misslyckad besiktning.
    Skapa konto
  • Undersidan av en bil som lyfts upp i verkstad, med fokus på fjädring och upphängning, potentiellt för reparation eller inspektion.
    Skapa konto
Den är slut………

• Gilla
  • Arg
  • Wow
Maalkl och 7 till
  • Laddar…
K
Hur tänkte du att vi ska hjälpas åt? Vi googlar och letar upp reservdelar, du köper??

• Haha
  • Gilla
Manhunter och 3 till
  • Laddar…
kristofer12345 kristofer12345 skrev:
Hejsan alla! Kan vi hjälpas åt och hitta reservdelar till min failade besiktning :) SE PROTOKOLL, tack på förhand!
https://www.delplocken.se/

• Älska
kristofer12345
  • Laddar…
kristofer12345
K kniv skrev:
Hur tänkte du att vi ska hjälpas åt? Vi googlar och letar upp reservdelar, du köper??
ja tack, jag hittar ju inte, så har ni tips så uppskattas det!

kristofer12345
Stefan N Stefan N skrev:
Den är slut………
brister i mitt hondahjärta.,.

ja tack, jag hittar ju inte, så har ni tips så uppskattas det!
Kolla delplocken, betydligt mycket billigare än handla på skroten, nackdelen är att du själv måste skruva loss det du vill ha

• Älska
kristofer12345
  • Laddar…
kristofer12345
J J-banan skrev:
Kolla delplocken, betydligt mycket billigare än handla på skroten, nackdelen är att du själv måste skruva loss det du vill ha
det går bra o skruva själv..men ville mest se om det fanns att hitta på nätet även

Lösningen är att åka tillbaka 10år i tiden och rostskydda bilen.

• Haha
  • Gilla
cpalm och 2 till
  • Laddar…
Var ju mest rost , så plocka delar på skroten gör varken till eller från..är nog bara att skicka den till sista vilan!!

• Arg
kristofer12345
  • Laddar…
kristofer12345
detta är inget lösningsorienterat forum längre...:/

Leta efter en likadan på blocket och ha din gamla som reservdelsbil. Rep. kostnad blir lika mkt nästan som en likadan bil

• Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
Fairlane
Jag skulle säga att det är det, men också lite realistiskt. Hur mycket kan du fixa själv och hur mycket är du beredd att betala för att få den genom besiktningen?

• Gilla
Festlund och 2 till
  • Laddar…
kristofer12345
Fairlane Fairlane skrev:
Jag skulle säga att det är det, men också lite realistiskt. Hur mycket kan du fixa själv och hur mycket är du beredd att betala för att få den genom besiktningen?
jag kan fixa allt själv, behöver bara hitta delar, har hittat allt till hjulhusen men punkt 1,2 o 3 behöver jag hitta.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.