Hallå.
Höganäs produkter för badrummet nån som använt det? Tänker på deras Fb 5 och fb7 ..
Jag hade riktat in mig på biltemas våtrumssystem. Men slank in på den lokala golv firman och kollade.
Fick primer , tätmembram alla manchetter och fiberremsor , klinkerram , silicon, fix , fog till ett badrum med 7kvm golv och 30kvm vägg för 4130 kr .... Gubben måste ha räknat helt galet,.
Eller är det så att biltema inte är så billiga som folk säger.
 
T
Bra grejor, stick tillbaka och köp!
 
redan köpt.
Fast när jag väl kom hem satt jag o läste på höganäs sidan och där står det att om man har betong/lättbetong som vägg och golv skall man använda fb6 och sen fb7. Kollade brochyren jag fick med och det var de gamla reglerna. Så jag måste upp och byta primern fb5 till ångspärr fb6 istället. för fb5 skall man ha när man har skivmaterial i väggarna och då skall man använda fibermattan på väggarna med. Men som sagt jag kom billigt undan iaf.
 
Sådär ... Nu var allt material hemma då ... fb6 och fb7 samt manchetter o allt med fix o fog ... Totalt pris för 30kvm vägg och 7 kvm golv blev 5030kr. Bara riva det sista från väggarna så kan man sätta fart o smeta ut allt klet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.