Som rubriken säger så önskar jag hjälp att hitta ett fågelbad i form av en katt med snorkel. Skulle vilja köpa en att ge bort i present men har letat (till och från) i över ett år utan resultat och känner att jag behöver hjälp. :(

Fågelbad i form av en katt med snorkel och simglasögon, placerat på ett brunt underlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Betongfågelbad formad som en katt med snorkel, där snorkeln inte är i munnen, placerad utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Sökning på concrete cat birdbath och liknande hittar massor av bilder på pinerest på rätt fågelbad, men jag har inte hittat någon som verkligen säljer fågelbadet för tillfället. Sökning på concrete cat birdbath -pinterest ger också många träffar, men ingen säljare. Det är denna version där snorkeln inte sitter i munnen jag önskar köpa. Helst i Sverige, men i EU fungerar nog också. Kanske är utanför EU det är enda alternativet?

Förra året ledde några ledtrådar till USA och ett företag med namnet castnstone4u. Tyvärr så sålde de då bara till adresser i USA. Även om de skickat till Sverige så hade tull, frakt och moms gjort ett köp för dyrt.

Hoppas nu att någon här på forumet har tips på var det kan köpas. :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.