Lecce skrev:
Hur mycket bygger ett linoliumgolv på höjden?? Skulle behöva ca 20mm för att få en dräglig arbetshöjd.....Med olagt golv har vi 970mm idag!

//Lecke
Det golv med clickplattor som lagt bygger knappt 10 mm, annars tror jag "traditionellt" golv bygger ca 3 mm.

 
Lecce! Vart har du köpt dina handtag?

Phulden! Vilka handtag skall du ha till ditt kök?

Vi skall ha lika kök som Phulden men vet inte ritkigt vilka handtag vi skall ha,dom vi skulle beställa från Marbodal är långa rostfria men det är en väntetid på 2 mån och så länge orkar inte vi vänta,därför måste vi leta vidare,hoppas någon har bra förslag.
 
chess skrev:
Lecce! Vart har du köpt dina handtag?

Phulden! Vilka handtag skall du ha till ditt kök?

Vi skall ha lika kök som Phulden men vet inte ritkigt vilka handtag vi skall ha,dom vi skulle beställa från Marbodal är långa rostfria men det är en väntetid på 2 mån och så länge orkar inte vi vänta,därför måste vi leta vidare,hoppas någon har bra förslag.
Vi har köpt våra handtag på Kvik. Bra kvalitet och ett förvånande lågt pris!

//Lecke
 
Har du något nr eller namn på dessa handtag?
 
chess skrev:
Phulden! Vilka handtag skall du ha till ditt kök?
IKEA "Tag" 128 mm, vertikalt monterade utom på lådor.

 
  • tag128mm_001.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
chess skrev:
Har du något nr eller namn på dessa handtag?
Enligt spec:

B2434 handtag 640mm
B2430 handtag 160mm

Gillade den smidda looken på dem!! Bra finish oxå!

//Lecke
 
Lecce!!

Hur blir dessa handtag till rostfria vitvarorna? I Kvik´s katalog ser handtagen ut som aluminum,så jag vet inte riktigt om det blir snyggt att blada rostfritt med aluminum,hur upplever du det?
 
Lecce,

När jag såg din första bild på ert kök så såg det väldigt likt ut vårt som nästan är klart.

Kvik kök men fyrkantig ho (dock men två hoar) samma blandare.

Vi har en slipat svart sten (matt) och till det valde vi glasmosaik (vit vilket ger en turkos färg) ,
Ca 5*5

kan lägga in en bild om du är intresserad
 
chess skrev:
Lecce!!

Hur blir dessa handtag till rostfria vitvarorna? I Kvik´s katalog ser handtagen ut som aluminum,så jag vet inte riktigt om det blir snyggt att blada rostfritt med aluminum,hur upplever du det?
Hej!

Jag har faktiskt inte tänkt på det så mycket...tycker det ser kanon ut. Handtagen sitter precis under den rostfria diskbänken och det funkar tycker vi!
Jag kan posta fler bilder om du vill??

Mvh Lecke o Helena
 
angelikaj skrev:
Lecce,

När jag såg din första bild på ert kök så såg det väldigt likt ut vårt som nästan är klart.

Kvik kök men fyrkantig ho (dock men två hoar) samma blandare.

Vi har en slipat svart sten (matt) och till det valde vi glasmosaik (vit vilket ger en turkos färg) ,
Ca 5*5

kan lägga in en bild om du är intresserad
Hej!

Lägg gärna in en bild så får vi se hur det ser ut!! Vi är oxå inne på nåt åt det gröna/blåa hållet!

Mvh Lecke o helena
 
Du får gärna lägga in fler bilder :)

 
chess skrev:
Du får gärna lägga in fler bilder :)
Här kommer det lite mer...ganska små men då får alla plats i samma post!

//Lecke o Helena
 
  • kok.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
angelikaj skrev:
Lecce,

När jag såg din första bild på ert kök så såg det väldigt likt ut vårt som nästan är klart.

Kvik kök men fyrkantig ho (dock men två hoar) samma blandare.

Vi har en slipat svart sten (matt) och till det valde vi glasmosaik (vit vilket ger en turkos färg) ,
Ca 5*5

kan lägga in en bild om du är intresserad
Hej angelikaj

det vore jättekul att se en bild från erat kök!!! :D

MVH Lecke o Helena
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.