Det löste sig helt magiskt.

Vaddå hotade? Jag försökte bara vara lösningsorienterad 😂.

• Gilla
  • Haha
Workingclasshero och 2 till
  • Laddar…
Gaaaahhhh! Det här med att byta telefon.......där ligger Apple ljusår före Android tyvärr. Min Asus Zenfone var helt ok, men den mätte helt uppåt väggarna på Speedtest, Bredbandskollen osv. Använder det, om inte dagligen så nästan, i jobbet. Hoppas Google Pixel 7A håller måttet.
Svårt att hitta en liten (typ 6') idag tyvärr......

Klickgolv som inte klickar, utan bara glider isär… 😡😡😡😡😤😤😤😤😖😫

wildeside
ricebridge ricebridge skrev:
Klickgolv som inte klickar, utan bara glider isär… 😡😡😡😡😤😤😤😤😖😫
Är det bättre om det klickar isär?🤔

wildeside wildeside skrev:
Är det bättre om det klickar isär?🤔
Förmodligen är det hos tillverkaren det har klickat.

GaaaahHHHHH! nu är de igång igen och pillar, men man får vad man betalar för. Bahnhof höjde ju till typ 500 per månad men hade kompetens att leverera 24/7.
Tele2 nästan halva priset men massor av driftstörningar på deras fibertjänst.
När bindningstiden löpt ut blir det någon annan.

Skärmdump av textmeddelande om planerat fibernätarbete och driftstörning från Tele2.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Internetleverantörens meddelande om ett nätverksfel som påverkar bredbandstjänsten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Mitt Bahnhof abb har blivit billigare sedan jag tecknade, 700->529kr för 1000/200

galento
GAAAHHH , har varit några riktiga skitveckor här , värk i benen och svårt att gå. Massörskan trodde på krampande muskler runt knän så man har fått stretch övningar. Hmm man är nöjd man har pension nu iaf 🙄😊

• Ledsen
Maria T och 1 till
  • Laddar…
WAAAAAAAAAAAAAAAGH!

Denna nya trend med att säljande sidor helt plötsligt samtidigt ska vara "marknadsplatser", något jag upptäckte att Stadium helt plötsligt är.
Ser samma trend inom försäljning av elektronikkomponenter, jag vill inte köpa mina saker av random firma.

• Gilla
  • Arg
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Ska det verkligen behöva kosta nästan 800 för att besikta bilen?!!
Gahhh!!

• Wow
  • Gilla
mikethebik och 6 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
GAAAAHHHH till den med ide'n att sätta granplantor runt båtklubbens mastförråd för 45 år sen.
Men jag får se det som motion, stegmätaren genererade 12.860 steg innan taket var rent från barr. Hur många gånger armarna åkte fram o tillbaka med borsten räknade jag inte 😉
[bild]
Lövblås??

RoTe
tveksamt tveksamt skrev:
Ska det verkligen behöva kosta nästan 800 för att besikta bilen?!!
Gahhh!!
449kr fick jag det för efter typ 15 min jämförelser och en gratis registrering som kund.

• Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
galento galento skrev:
GAAAHHH , har varit några riktiga skitveckor här , värk i benen och svårt att gå. Massörskan trodde på krampande muskler runt knän så man har fått stretch övningar. Hmm man är nöjd man har pension nu iaf 🙄😊
Regelbunden stretchning hjälper mycket för att slappna av musklerna. Regelbundna muskel övningar också.
För låga halter av en del ämnen i kroppen kan också bidra till muskelkramper. Tex Magnesium.
Dricka ordentligt med vatten är något som hjälper hela kroppen att fungera.

galento
N Niq skrev:
Regelbunden stretchning hjälper mycket för att slappna av musklerna. Regelbundna muskel övningar också.
För låga halter av en del ämnen i kroppen kan också bidra till muskelkramper. Tex Magnesium.
Dricka ordentligt med vatten är något som hjälper hela kroppen att fungera.
Ja man får nog skärpa sej när det gäller detta och stretcha oftare. Vårdcentralen rekommenderade Naproxen ett par veckor och fick även tid hos sjukgymnast. De trodde det var nån muskelinflammation som jag haft tidigare.

engs
RoTe RoTe skrev:
449kr fick jag det för efter typ 15 min jämförelser och en gratis registrering som kund.
499:- för ett obromsat släp tycker jag är mer hutlöst än 800 för en bil. Tar några minuter, och då drar de nog ut på det för att det inte ska se allt för illa ut.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.