973 308 läst · 9 951 svar
973k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 124 inlägg
Gaaaahhhh! Det här med att byta telefon.......där ligger Apple ljusår före Android tyvärr. Min Asus Zenfone var helt ok, men den mätte helt uppåt väggarna på Speedtest, Bredbandskollen osv. Använder det, om inte dagligen så nästan, i jobbet. Hoppas Google Pixel 7A håller måttet.
Svårt att hitta en liten (typ 6') idag tyvärr......
Svårt att hitta en liten (typ 6') idag tyvärr......
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
Klickgolv som inte klickar, utan bara glider isär… 😡😡😡😡😤😤😤😤😖😫
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
GaaaahHHHHH! nu är de igång igen och pillar, men man får vad man betalar för. Bahnhof höjde ju till typ 500 per månad men hade kompetens att leverera 24/7.
Tele2 nästan halva priset men massor av driftstörningar på deras fibertjänst.
När bindningstiden löpt ut blir det någon annan.
Tele2 nästan halva priset men massor av driftstörningar på deras fibertjänst.
När bindningstiden löpt ut blir det någon annan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 269 inlägg
WAAAAAAAAAAAAAAAGH!
Denna nya trend med att säljande sidor helt plötsligt samtidigt ska vara "marknadsplatser", något jag upptäckte att Stadium helt plötsligt är.
Ser samma trend inom försäljning av elektronikkomponenter, jag vill inte köpa mina saker av random firma.
Denna nya trend med att säljande sidor helt plötsligt samtidigt ska vara "marknadsplatser", något jag upptäckte att Stadium helt plötsligt är.
Ser samma trend inom försäljning av elektronikkomponenter, jag vill inte köpa mina saker av random firma.
Byggveteran
· 2 402 inlägg
Lövblås??Isakare skrev:
Regelbunden stretchning hjälper mycket för att slappna av musklerna. Regelbundna muskel övningar också.galento skrev:
För låga halter av en del ämnen i kroppen kan också bidra till muskelkramper. Tex Magnesium.
Dricka ordentligt med vatten är något som hjälper hela kroppen att fungera.
Ja man får nog skärpa sej när det gäller detta och stretcha oftare. Vårdcentralen rekommenderade Naproxen ett par veckor och fick även tid hos sjukgymnast. De trodde det var nån muskelinflammation som jag haft tidigare.N Niq skrev: