973 566 läst · 9 955 svar
974k läst
10,0k svar
GAAAAHHHH!!!
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 272 inlägg
Nu har nästan alla korkar blivit den nya typen och jag kan konstatera att det finns bra korkar och det finns WAAAAAAAAGH-korkar.
Det är inte en pant man betalar när man köper chipspåsen, utan snarate en liten återbäring man kan få via appen Bower genom att scanna streckkoden. Många företag är redan anslutna utan att du har märkt någon skillnad. Oklart vad OLW får ut av det själva, de slipper ju inte förpackningsavgiften eftersom förpackningen sorteras och hanteras på samma sätt oavsett.hsd skrev:
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 371 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 371 inlägg
Okej,Du menar att inte priset höjs iom. pantenM mrsnhp skrev:Det är inte en pant man betalar när man köper chipspåsen, utan snarate en liten återbäring man kan få via appen Bower genom att scanna streckkoden. Många företag är redan anslutna utan att du har märkt någon skillnad. Oklart vad OLW får ut av det själva, de slipper ju inte förpackningsavgiften eftersom förpackningen sorteras och hanteras på samma sätt oavsett.
Å andra sidan kan man svanna koden måånga gånger 🤓
Precis. Det är dock begränsat hur mycket cashback man kan få per månad och störst ”summa” får man om man tar det som rabattkuponger på olika varumärken, så jag tyckte inte att det var värt besväret sist jag kollade.hsd skrev:
Man måste tydligen dessutom ladda upp kvitto på att man har köpt just det varumärket senaste två veckorna 🙄 Typ ”panta” två valfria varor (scanna streckkod) och ladda upp kvitto på att du har köpt Sorunda korv, så får du en rabattkupong på 10 kr på just Sorunda korv. Det ser ut att vara ett begränsat urval med varumärken som ger rabattkuponger. Förhoppningsvis byter dom åtminstone regelbundet, för av de som finns just nu är det bara två som skulle kunna vara intressanta för mig.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 171 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 272 inlägg