Konstigt, på många hus är sovrummen 15 kvm... måste vara missförstånd någonstans i leden. Skriv gärna och förklara!
 
Det är helt klart ett missförstånd, vi var i kontakt med Allmoge och alla våra sovrum är större än 12,5m2 och det var inga problem.
Tror som någon tidigare skrev att det i sådanafall kan bero på att andra rum blir för små. Men kolla gärna upp för det skulle va intressant att höra hur det verklgien va.
 
jessicaodanne skrev:
Det är helt klart ett missförstånd, vi var i kontakt med Allmoge och alla våra sovrum är större än 12,5m2 och det var inga problem.
Tror som någon tidigare skrev att det i sådanafall kan bero på att andra rum blir för små. Men kolla gärna upp för det skulle va intressant att höra hur det verklgien va.
Hm kanske jag är väldigt trött och inte har greppat tråden, men bygger ni med allmoge?
 
lkarlsson skrev:
Hm kanske jag är väldigt trött och inte har greppat tråden, men bygger ni med allmoge?
Om du frågar oss, så nej vi bygger inte med Allmoge, men vi hade kontakt med dem när vi letade husleverantör, så det var mest den erfarenheten jag delade.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.