315 416 läst · 336 svar
315k läst
336 svar
Flytta en lada och bygga om till bostad
Medlem
· Östergötland
· 221 inlägg
Köpt från SPOTiLED 16 meter lång led strips dimbar som jag kommer styra med Plejd.V Vardagsrum skrev:
Kan också rekommendera dettaV Vardagsrum skrev:
Deras Natural Light gillar jag för den justerar hur varmt ljuset är efter tid på dygnet.
Medlem
· Östergötland
· 221 inlägg
Medlem
· Östergötland
· 221 inlägg
Kommer att avsluta denna tråd inom kort. Har köpt en vingård i Italien, ska bygga ett nytt hus där som projekteras just nu. Vi kommer att riva det gamla huset och återvinna ganska mycket material till det nya huset. Är i ett område där jordbävningar förekommer så det gamla huset klarar inte kraven. Kommer att starta en ny tråd så snart vi har fått ok på bygglovet. Blir mitt 3e hus och jag har hela tiden sagt att man måste bygga 3 hus innan man blir helt nöjd.
S
swirve
Elektroniktokig
· Östergötland
· 1 317 inlägg
swirve
Elektroniktokig
- Östergötland
- 1 317 inlägg
Vad händer med ladan?! Såld? Eller behålla också? Blir spännande att följa vingården framåt, har med nöje följt denna tråden!Mossen stefan skrev:Kommer att avsluta denna tråd inom kort. Har köpt en vingård i Italien, ska bygga ett nytt hus där som projekteras just nu. Vi kommer att riva det gamla huset och återvinna ganska mycket material till det nya huset. Är i ett område där jordbävningar förekommer så det gamla huset klarar inte kraven. Kommer att starta en ny tråd så snart vi har fått ok på bygglovet. Blir mitt 3e hus och jag har hela tiden sagt att man måste bygga 3 hus innan man blir helt nöjd.
Medlem
· Östergötland
· 221 inlägg
Om du frågar mig så är det 100. Men jag kan inte flytta med den till Italien, annars hade jag gjort det. Kan rekommendera andra som vill göra samma resa, blir ett unikt hus/ boende om man blandar gammalt med nytt. Får ett A i energideklarationen som också var ett mål med bygget.Nyfniken skrev:
Medlem
· Östergötland
· 221 inlägg
Medlem
· Östergötland
· 221 inlägg