ImageUploadedByTapatalk1319748505.589233.jpg

Inline-test.
 
Test
Test uploading without scrolling down and inlining.


---
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • ImageUploadedByTapatalk1319784197.665460.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Fler än jag som inte får kontakt via tapatalk senaste timmarna?

Funkade fram till kanske 18. Har startat om mobil, tagit bort o lagt till Byggahus igen. Andra forum funkar fint men inte just byggahus.

Kan alltså öppna forum men inte trådarna. Fick dessutom meddelande att senaste tapatalkversionen inte är aktiverad.

Kör Iphone 3Gs
 
Tapatalk funkar inte, samma problem här.
 
Samma här. Funkar inte för tillfället. Hjälper inte att ta bort och lägga dit igen.
 
Jepps, inte kunnat kolla via tapatalk sedan igår kväll.. :(
 
Funkar inte här heller.

Jag hittade en massa andra trevliga fora att titta på. Jag hoppas att admin förstår att användarna förväntar sig att allt fungerar. Strul kommer definitivt göra att sidan tappar användare. Nu jobbar jag visserligen inte med IT, men i min industri slänger man inte in en ny utrustning i produktionen för att se om det går. Allt testas off-line, och när man väl sätter in utrustningen i linan, ser man i god tid till att underhållspersonal finns tillgänglig dygnet runt de närmaste dagarna, eller så länge de behövs.

Förstår Admin att Byggahus.se är en produktionsenhet som måste fungera så att användarna är nöjda så att kunderna vill annonsera? Utan användare är det rimligen inte intressant för kunderna att annonsera. Det finns gott om andra ställen att hänga på.

I all välmening,
Mattiasp
 
Test
Nu funkar det igen. Ber om ursäkt för driftstörningen. Blev ombedd av leverantören Tapatalk att uppdatera en fil som skulle fixa så att bilder i Tapatalk alltid syns i Tapatalk men den fixen sabbade Tapatalk helt och hållet. Såg felet sent igår kväll men lyckades inte återställa på grund av lite för mycket vin. Nu funkar det i alla fall som vanligt igen.
 
Funkar fint nu igen som sagt

Tackar :)
 
Bra jobbat! Självklart skall ni testa nya funktioner, men funkar det inte så är det som mattiasp säger; risken finns att folk drar någon annan stans. Engagera oss byggahus-nördar tidigt och var lyhörda för rapporterna.

...och drick gärna vin. :)
 
Test
Testar att uppladdad bild visas upp i tapatalk, inte Safari, när man klickar på den i tapatalk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • ImageUploadedByTapatalk1319971879.442527.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Test
Test "inlining".
ImageUploadedByTapatalk1319972271.000256.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En bild på en enklare Rubins kub.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Test
Johan Gunverth skrev:
Inga av bilderna syns i Tapatalk. Klickar man på dem visas de i Safari, inte i Tapatalk.
Nu syns bilderna i Tapatalk (istället för Safari) när man klickar på dem.
Och man behöver inte heller scrolla ner och välja "Inline" för att miniatyrbilderna ska synas i inlägget i Tapatalk.
 
Jag läser gärna forumet på min iphone via tapatalk. Idag ser det dock väldigt konstigt ut. I grundmenyn på "latest" ser man inte längre vad folk skrivit senast, utan bara under vilka kategorier folk har skrivit. Man måste liksom stega in sig ett steg under varje ämne för att se vad folk skrivit.
Inget uppköp, om det nu ska vara så.
Nån fler som sett detta?
 
Picke skrev:
Jag läser gärna forumet på min iphone via tapatalk. Idag ser det dock väldigt konstigt ut. I grundmenyn på "latest" ser man inte längre vad folk skrivit senast, utan bara under vilka kategorier folk har skrivit. Man måste liksom stega in sig ett steg under varje ämne för att se vad folk skrivit.
Inget uppköp, om det nu ska vara så.
Nån fler som sett detta?
Om du klickar på fliken "unread" så skall det ändra sig!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.