343 193 läst · 5 118 svar
343k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Kanske har nämnts förut men det blir helt galet när jag på telefonen markerar text i editorn. Markeringen lägger sig över menyn och det går inte att trycka på tex kursiv stil. Har en iPhone XS med senaste IOS. Ej beta.
Exempel:
Exempel:
Ja, det har nämnts tidigare, det blev så med iOS 13.
Edit: i detta inlägg har jag lagt upp en liten video,
https://www.byggahus.se/forum/threa...ten-laemnas-haer.296893/page-128#post-3414057
Edit: i detta inlägg har jag lagt upp en liten video,
https://www.byggahus.se/forum/threa...ten-laemnas-haer.296893/page-128#post-3414057
Man borde få en varning om/när man svarar i en gammal tråd. Som det är nu är det många som kommer med ibland ganska meningslösa svar i flera år gamla trådar bara för att dom dyker upp som förslag när man läser en annan tråd...
Självbyggare
· SE4
· 3 172 inlägg
Administrator
· Skåne
· 7 878 inlägg
De är nya, kul att du gillar dem!
Medlem
· Västernorrland
· 10 920 inlägg
Administrator
· Skåne
· 7 878 inlägg
Inte just nu tyvärr. Vi gjorde såhär för att de som har små skärmar ska få se fler alternativ på skärmen samtidigt.
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Den nya layouten är trevlig, men det är på bekostnad av inläggens bredd. Säga vad man vill om reklamfinansierade forum, men det som gör att man använder och besöker dem är ju medlemmarnas inlägg. Att då inläggen är mindre än 50% av skärmbredden känns det lite undanträngt. Inlägg med mycket text, även om de är uppdelade i stycken blir grafiskt väldigt långa, så det blir väldigt mycket scrollande.
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Ja, jag har inte längre någon tillgång till en android men jag är rätt säker på att den funkar likadant som i iphone och där öppnas externa länkar upp inne i appen.
När vi började göra så så var detta långsammare men jag upplever inte att det är så längre.
När vi började göra så så var detta långsammare men jag upplever inte att det är så längre.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
I iOS så är det inga problem att dela, kopiera länken eller öppna i Safari i den inbyggda webbläsaren i appen.
Var dock länge sedan jag tog ett snedsteg till android, kom tillbaka väldigt fort, men fördelen där är ju att det mesta är möjligt att ändra på
Var dock länge sedan jag tog ett snedsteg till android, kom tillbaka väldigt fort, men fördelen där är ju att det mesta är möjligt att ändra på
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 723 inlägg
Ja, ska man dela en länk måste man ju ändå kopiera den, så att hålla fingret på länken tills val kommer upp kan väl inte vara svårare än andra sätt, eller?