343 200 läst · 5 118 svar
343k läst
5,1k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Jag tror de var inne på att om man bokar en visning så ser A-hus cash framför sig och då slipper man annonsen...Per Eskilsson skrev:
Nix, Syns på förstasidan, Svarta listan och Jämför bolån bland andra. Syns inte på "rena" forumsidor.Per Eskilsson skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 723 inlägg
När trådar flyttas från en forumdel till en annan förlorar man sin bevakning av dem. Iofs får man notis om att tråden flyttats, men har jag skrivit i en tråd är det inte så noga vilken forumdel den ligger i, då följer jag den via bevakningen.
Som det är nu stör jag mig på att trådar flyttas, vilket är synd, för det bryr jag mig inte om egentligen, utan det är den för mig negativa effekten med förlorad bevakning som är det riktiga problemet.
Som det är nu stör jag mig på att trådar flyttas, vilket är synd, för det bryr jag mig inte om egentligen, utan det är den för mig negativa effekten med förlorad bevakning som är det riktiga problemet.
"Viktigt! Vi har försökt att skicka e-post till XXX@XX.XX men tyvärr så har det misslyckats. Vi tror att du har bytt e-postadress och vi vill därför att du uppdaterar din e-postadress. Så länge du inte uppdaterar din e-postadress kommer du inte ha full behörighet. Uppdatera din e-postadress nu"
Inga problem med min mejl, har flödat mejl både in och ut, men var tvungen att byta för att få tillgång till forumet..
Men bytte omgående tillbaka till den ursprungliga adressen igen utan problem, verifikationsmejlet kom på stört till den mejlen ni sa inte fungerade
Vad händer?
Inga problem med min mejl, har flödat mejl både in och ut, men var tvungen att byta för att få tillgång till forumet..
Men bytte omgående tillbaka till den ursprungliga adressen igen utan problem, verifikationsmejlet kom på stört till den mejlen ni sa inte fungerade
Vad händer?
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Jag har en fundering, en sak som stört mig en längre tid är att när man bifogar bilder i ett inlägg så när man ska klistra in själva bildtag:n så hamnar den alltid längst ner i inlägget istället för där markören står. Det här skall inte vara relaterat till iOS 13 betan, då det var lika innan
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 537 inlägg
Nu tror jag att jag förstår hur du menar.richardtenggren skrev:
Innan du klickar in så måste du tyvärr markera var du vill att bilden ska infogas.
Formuläret ”tappar” information om var du stod sist när du lämnar formuläret och klickar på ”Ladda upp bild/video”-knappen eftersom vi själva har lagt till denna knapp efteråt och att den inte tillhör formuläret från början. Jag ska kolla med @cnils om det går att göra något åt men jag är osäker.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Jo det brukar vara så, men fungerar inte så för mig, tyvärr.
Som igår skapade jag en tråd, skrev texten, laddade upp bilderna, placerade sedan markören där jag ville infoga bildtag:n, men den hamnade ändå längst ner. Tycker det varit så länge?
Får samma fel nu när jag försöker återskapa det i Chrome på datorn.
Som igår skapade jag en tråd, skrev texten, laddade upp bilderna, placerade sedan markören där jag ville infoga bildtag:n, men den hamnade ändå längst ner. Tycker det varit så länge?
Får samma fel nu när jag försöker återskapa det i Chrome på datorn.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Fast klistrar du in i redan skriven text? Det jag menar att det som klistras in alltid verkar hamna längst ner i inlägget oavsett markörens position i textstycket. Det fungerar i alla fall på samma sätt på min iPhone XS Max @ iOS 13 med Safari och på min ThinkPad P51 @ win 10 med Chrome.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Det stämmer, den enklare editorn hade inte stöd för att klistra in mellan text. Testa om det fungerar nu.richardtenggren skrev: