R Rejäl skrev:
14st långburk så kommer vi direkt😉
7st långburk var? Då får ni ta del av belöningen efter att sängen nått övervåningen. Trappan är tillräckligt sargad efter mina försök 😂

• Haha
  • Gilla
Mikael_L och 12 till
  • Laddar…
R
H Hhallden skrev:
7st långburk var? Då får ni ta del av belöningen efter att sängen nått övervåningen. Trappan är tillräckligt sargad efter mina försök 😂
Har du försökt själv?

R Rejäl skrev:
Har du försökt själv?
Eh ja, du skulle sett hur gipset flög. Har. En del att spackla när jag är mål i detta projekt

• Wow
  • Gilla
redep och 3 till
  • Laddar…
R
H Hhallden skrev:
Eh ja, du skulle sett hur gipset flög. Har. En del att spackla när jag är mål i detta projekt
Ok, det är ett två personers jobb, nedre änden behöver nästan ligga på golvet vid start och han som går upp till behöver luta sig framåt om han går före sin ände av sängen. Sedan kan det vara bra att ha själva madrass sidan mot stolpen då kan man pressa lite mot den utan att göra märken..

Det dära går😉

• Gilla
Karlsand83 och 5 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Ok, det är ett två personers jobb, nedre änden behöver nästan ligga på golvet vid start och han som går upp till behöver luta sig framåt om han går före sin ände av sängen. Sedan kan det vara bra att ha själva madrass sidan mot stolpen då kan man pressa lite mot den utan att göra märken..

Det dära går😉
Satte tillochmed 5s spännband för att dra ihop sängen. Men icke

R
H Hhallden skrev:
Satte tillochmed 5s spännband för att dra ihop sängen. Men icke
Det går någ inte ensam utan två är det magiska ordet..

• Gilla
  • Älska
Bor i pepparkakshus och 2 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Det går någ inte ensam utan två är det magiska ordet..
Svärfar och svärmor hjälpte igår men icke

R
H Hhallden skrev:
Svärfar och svärmor hjälpte igår men icke
Ok då får du göra avverkan..

• Gilla
Nillea och 1 till
  • Laddar…
Det får måste bara gå.

Går inte att såga av den på mitten, för mycket spjälor under. Sen att ställa den på högkant och vika den lite till vänster med 120 bredd kansle blir svårt, men tjäna någon decimeter. Svårt fall doktorn grät.

Hur är trappstegen monterade? Kan man skruva bort dom typ fem översta och lyfta upp sängen genom trappan på högkant?

• Gilla
YuGi och 3 till
  • Laddar…
Bild på trappan uppifrån?

• Gilla
FreQa
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Ok då får du göra avverkan..
Har du redan gett upp… Du var ju så säker på att det skulle gå 😆

• Gilla
  • Haha
maxmsm och 1 till
  • Laddar…
R
R roli skrev:
Har du redan gett upp… Du var ju så säker på att det skulle gå 😆
Jag hade fått upp den🤓 men alla har inte den förmågan😂

• Haha
  • Gilla
  • Wow
OPP123 och 9 till
  • Laddar…
Totte_S
Bara lugn - bygga hus kommer snacka upp sängen för trappan, i alla fall försöka. 😁
Trist att behöva såga isär räcket. Ger du dig på den operationen är det kanske en bra ide att göra det grundligt och ändra konstruktionen på räcket så den nedre delen går att montera ner framöver. Ibland går det helt enkelt inte att få upp möbler.

• Haha
mbj79
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.