52 939 läst · 167 svar
53k läst
167 svar
Ett piratskepp
Hehe Det är en challenger -70 och volvon är en -73 som fått ärva ett par äldre skärmar! 142an och jag har 19 år tillsammans så den finns det mycket att säga om men nu handlar detta om ett skepp
Allvetare
· Stockholm
· 3 061 inlägg
Jag vill också ha ett piratskepp att leka. I.
Klart man kan, bara att sprutmåla det blått Det lärde jag mig när jag var utbytesstudent i Arizona för många år sedan, när gräset torkade och blev gult så hyrde de in trädgårdsfirmor som kom och sprutmålade gräset grönt igen Hälften av grannarna målade gräsmattan grön, de övriga vattnade gräsmattan året runt för att hålla den grön. Vet inte vilket som är värst för miljön med tanke på att Arizona till största del består av öken och har vattenbrist. Men miljöfrågor var inget som man brydde sig om i sitt exklusiva gated community...C crazytok skrev:
Det behöver man tyvärr inte åka till Arizona för att få se. Jag har själv varit med när golfgreener spraymålades gröna här i Stockholm för att se bättre ut på TV när det var tävling. Fast det hör inte hit så jag ska inte kapa tråden mer, utan istället ta av mig pirathatten och buga djupt för ett galet häftigt bygge och en väldigt trevlig byggtråd.
fantastiskt bygge och otroligt kul att se barnen involverade under hela processen.
Ska jag visa bilden för dina barnbarn? Då har du sommarens sysselsättning räddad.J jigun skrev: