3 352 879 läst · 16 545 svar
3353k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Har själv pts:en hemma, funkar riktigt bra tycker jag! Och bra köp av stativet, kanon smidigt!TeroM skrev:
Redigerat:
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Har också den och är nöjd. Spånutsuget är sådär men har å andra sidan inget att jämföra med.
Köpte precis en GTS10 XC från ffx.co.uk efter att ha funderat och velat kring bordssågar ett längre tag. Landar på runt 6 300 kr inkl. frakt.
Kontaktade kundtjänst för att be dom uppdatera min leveransadress och fick svar efter två minuter (!) så FFX känns stabila! Hoppas bara det inte blir någon pundare från PostNord som kör paketet sista biten hem...
Kontaktade kundtjänst för att be dom uppdatera min leveransadress och fick svar efter två minuter (!) så FFX känns stabila! Hoppas bara det inte blir någon pundare från PostNord som kör paketet sista biten hem...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Litet paketet från rutlands med gott och blandat damp ned igår. Bland annat denna historia för hyllbärare.
Testat på ett par garage-skåp. Fungerar över förväntan faktiskt, rena hål utan urflisning. För priset gentemot LR-32 systemet kan jag inte klaga(och då har jag ändå holey-rail sedan innan).
Hmm, jag har aldrig gillat postkodlotteriet/Richard Sjöberg. Ännu mindre sedan Postnord tog över.svanstrom skrev:Köpte precis en GTS10 XC från ffx.co.uk efter att ha funderat och velat kring bordssågar ett längre tag. Landar på runt 6 300 kr inkl. frakt.
Ingen risk, de lägger bara en avi i brevlådan ett par dar efter paketets ankomst till Sverige. Avin säger att du inte var hemma när de inte försökte leverera paketet, och så får du ev veta var du kan hämta paketet själv.svanstrom skrev:
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Är det småpill med lister (<1,2m) så tycker jag den funkar tillfreds även där vid gering.