Jonas Persson
J john.h skrev:
Ja, nu, inte för 30 min sedan. :)
Spännande, styrs priset av populäritet? Hur ser det ut om en timme, eller imorgon?

boschkenta
Priset har inte ändrats, ni har bara valt en annan säljare. Scrolla ner så kan ni köpa den för 1185 :)

• Gilla
Qjanto och 1 till
  • Laddar…
Det gäller alltså att vara på sin vakt!

boschkenta
Tämligen förvirrande, men med fördelen att man kan enkelt hitta den billigaste oavsett vilken annons man hamnar på via sökresultatet... om man är medveten om funktionen, dvs.

Blev en batteridammsugare och en rotationslaser idag, löjligt bra priser på krauta.

• DeWalt batteridammsugare och förpackning av rotationslaser på ett fordonsgolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Svart Knipex tång bredvid ett grönt AA-batteri på en grå yta.
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
Martin Berggren Martin Berggren skrev:
[bild]
Åh, var finner man en dylik dyrgrip?

Jonas Persson
boschkenta boschkenta skrev:
Tämligen förvirrande, men med fördelen att man kan enkelt hitta den billigaste oavsett vilken annons man hamnar på via sökresultatet... om man är medveten om funktionen, dvs.
Den där kursen i hur Amazon fungerar skulle komma väl till pass.

Flera i denna tråd gör fel eller har frågor. @Mattias_Jo1 hittar en billig säljare, finner den inte senare, men @john.h finner den igen, men från en annan säljare.

Nu har jag letat en stund och jag kan inte hitta den för 1100 nånting. Har den plockats bort?

Vad är det för funktion du syftar på som hjälper en att hitta den billigaste?

Martin Berggren Martin Berggren skrev:
Var min test av amazon.se
[länk]
Den skulle göra sig bra hos mig. Får se hur länge jag kan stå emot!

Jonas Persson Jonas Persson skrev:
Nu har jag letat en stund och jag kan inte hitta den för 1100 nånting. Har den plockats bort?
Den finns fortfarande kvar för 1185:- Om du trycker på "länken" under själva priset Där det står "Nytt (12)....osv" Så dyker det upp fler säljare med olika priser.

Jonas Persson
R roli skrev:
Den finns fortfarande kvar för 1185:- Om du trycker på "länken" under själva priset Där det står "Nytt (12)....osv" Så dyker det upp fler säljare med olika priser.
Tack, så lärde man sig något vettigt idag:D

Jonas Persson
Själv mjukstartar jag på Amazon med dessa bits och en mejsel modell JIS. Bortsett från att de är ett måste för dessa skruvar så använder jag dem främst för Phillips då de inte slinter lika lätt. Bits har jag aldrig haft och skruvmejseln ersätter den jag har när den blir sliten.

Ser ut att skickas från UK, hur går det efter årsskiftet?

Vessel Megadora 900 JIS Cross Point skruvmejsel med blått och svart handtag.
Skapa konto
Rad med fem JIS B4633 hexskruvmejselbits i olika storlekar för Phillips-skruvar.
Skapa konto

Köpte en kolsyreregulator och en adapter från w21.8 till g5/8 som regulatorn har.
Har inga större förhoppningar att det ska bli rätt... :D
Fri frakt och leverans 11 och 12 nov

• Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.