3 352 509 läst · 16 544 svar
3353k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Här blev det en ny liten Hikoki battericirkel. 36 volt och menad för metall. Men tänker att den även kan täcka mitt begränsade sladdlösa behov för trä.
Blev dock lite besviken att skenadaptern jag köpt från bosch inte passar fsn-skenorna utan istället verkar vara för festoll/makita så nu blir det att hitta på ngt annat sätt att lösa det. Någon annan som lyckats köra icke-Bosch på fsn-skenor?
https://www.bosch-professional.com/se/sv/adaptrar-till-styrskena-2608008-ocs-ac/
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Blev dock lite besviken att skenadaptern jag köpt från bosch inte passar fsn-skenorna utan istället verkar vara för festoll/makita så nu blir det att hitta på ngt annat sätt att lösa det. Någon annan som lyckats köra icke-Bosch på fsn-skenor?
https://www.bosch-professional.com/se/sv/adaptrar-till-styrskena-2608008-ocs-ac/
Den adaptern är till de äldre Bosch skenorna, de som var 140cm långa och saknade gummiläppen, tyvärr.nanowire skrev:Här blev det en ny liten Hikoki battericirkel. 36 volt och menad för metall. Men tänker att den även kan täcka mitt begränsade sladdlösa behov för trä. [bild] [bild]
[länk]
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 244 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 244 inlägg
Medlem
· Värmland
· 292 inlägg
Ser ut att vara för kortvuxna.
Medlem
· Västerbotten
· 30 inlägg
Bytt ut min trasiga Hultafors-talmeter mot en äldre variant i nyskick från Tradera. Kul med retro och riktigt skön känsla.
Fick batteriarbetslampan i födelsedagspresent och imponerad av både smidighet och funktion. Första testet var målning utomhus i augustikvällen och där briljerade den. Skönt med något mindre ömtåligt än halogen och IP67 dessutom
Fick batteriarbetslampan i födelsedagspresent och imponerad av både smidighet och funktion. Första testet var målning utomhus i augustikvällen och där briljerade den. Skönt med något mindre ömtåligt än halogen och IP67 dessutom
Logga in
Skapa konto