3 362 786 läst · 16 573 svar
3363k läst
16,6k svar
Dagens verktygsinköp!
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 900 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 900 inlägg
Japp, jag håller med om snabba leveranstider, min beställdes söndag förmiddag och strax innan kl 13 idag fick jag SMS:et att den gick att hämta.
Några tillbehör var det leveranstid på och parallellanslaget beställde jag från Tyskland istället
/U
Några tillbehör var det leveranstid på och parallellanslaget beställde jag från Tyskland istället
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
/U
U
under_construction
Medlem
· Västra Götaland
· 264 inlägg
under_construction
Medlem
- Västra Götaland
- 264 inlägg
I väntan på John Blund klickade jag hem en Makita SP6000J. Har i tid och otid lånat en sådan av min svåger så det känns skönt att slippa dåligt samvete för att jag inte lämnar tillbaka den så snabbt som jag lovat.
Köpte en Bosch GCM 8 Sjl för 3100 på hornbach genom att utnyttja prisgaranti.
Köpte även till ett sågbord för 1999 riksdaler.
Nu minns jag inte vad det hette men det slutade på 3800. Upplevde det som väldigt stabilt.
Köpte även till ett sågbord för 1999 riksdaler.
Nu minns jag inte vad det hette men det slutade på 3800. Upplevde det som väldigt stabilt.
Om du utnyttjar prisgarantin så kan du åka tillbaka till Hornbach och visa att Beijer just nu säljer Boschs 3800 bord för 1895 dvs du borde gett ca 1700 kr för sågbordet istället med prisgarantin.Gallahad skrev:
Redigerat:
Här går jag och tycker jag gjort en bra affär också Kommer Oceanis och förstör hela dagenoceanis skrev:
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 24 613 inlägg
Nä, bilden syns inte. Du behöver nog ladda upp den igen i samma inlägg som du sedan postar.