3 352 785 läst · 16 545 svar
3353k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Det borde stämma. På bilden med kolen ser du hylsorna för 8 och 10 mm till vänster. Inte världens bästa och många klagar på dem till Makitan (som den här ser ut att vara en exakt kopia av), men jag använder min för 8 mm rätt ofta utan problem. Men fräsen är rätt klen, så att klämma ditt ett grovt frässtål med 10 mm och börja avverka är nog ingen bra idé.C Chokladmonster skrev:
Medlem
· Stockholm
· 7 308 inlägg
En sån har jag sedan ett par månader tillbaks.Höghus skrev:
Fick lämna tillbaka den 1a (den skramlade och laddade inte) - men det var inga problem.
Den andra har funkat bra. Ngt dålig batteritid (funkar kanske 2-4h), men tänder man bara en lampa kan man förlänga det mot att ljuset blir ngt sämre.
Åka upp med hela familjen med skidor och allt elände till liften. Man har tydligen 2-3 par skidor med sig nu för tiden så gör ju inget annat än att släpa saker på skotern. Åka till våffelstugan när det är kaosväder. Bygga hopp till ungarna och skoter. Sedan det bästa. Bygga en bastu på medar som man drar upp på fjället och tar en bastu och tittar på solnedgången. Så byggtråd comming up!richardtenggren skrev:
Hep skrev:Det borde stämma. På bilden med kolen ser du hylsorna för 8 och 10 mm till vänster. Inte världens bästa och många klagar på dem till Makitan (som den här ser ut att vara en exakt kopia av), men jag använder min för 8 mm rätt ofta utan problem. Men fräsen är rätt klen, så att klämma ditt ett grovt frässtål med 10 mm och börja avverka är nog ingen bra idé.
Det stämde. Hämtade fräsen i fredags och provkört den i helgen. Väldigt nöjd så här långt.C Chokladmonster skrev:
Skaffa en lång slang till utblåset som når ut så kan du skapa undertryck där du jobbar med lite inplastande. Blir ännu bättre med det. Har lillebror till den där, A600.mexitegel skrev: