Skooda skrev:
Boschen användes idag:), när småbitar skulle kapas upp (till ljusbordet)
Är inte justersågen uppe än? Eller känner dig inte helt bekväm med den än? Man står ju tyvärr rätt mkt sämre för de flesta moment än vad man gör med boschen.

S
Daniel_N skrev:
Är inte justersågen uppe än? Eller känner dig inte helt bekväm med den än? Man står ju tyvärr rätt mkt sämre för de flesta moment än vad man gör med boschen.
Justersågen är "up and running" och fungerar som en dröm:) men jag har inte tekniken att såga mindre bitar

Chrissofsweden skrev:
Fin makita!
986 kr nu hos Verkter.

• Gilla
Chrissofsweden
  • Laddar…
Ja ha en Bosch multimaskin grön. Tycker den såga dåligt..man frå trycka rejält för det ska hända nått. Vibrera kraftigt också.. bladet är ändå ej helt slitet. Är fein bättre än boschen

Har en grön och en blå den blå är bra mycket bättre.
Fein har jag bara använt ett per gånger, den jag använde var likvärdig blå Bosch.

• Gilla
gasto
  • Laddar…
Ok den gröna vibrera också väldigt kraftigt.. 899 måste va bra pris. Blå Bosch gå väll på det dubbla

SC Aero skrev:
En Fein 250 för 899:- från Harald-nyborg
[länk]
Har du provkört den? Rekommenderar du den?

Jag har Makitas 18v (den "billigare") och den fungerar ypperligt. Men jag tror 75-85 % sitter i bladen. Har man en 500kr maskin så skulle åtminstone jag dra mig lite för att köpa blad för en femhunka. Tycker wood-metal blad generellt är dåliga på annat än metall.

Nils-Orvar skrev:
Har du provkört den? Rekommenderar du den?
Har bara beställt den, borde komma i veckan :)

S
Inte ens denna smiter obemärkt förbi hemma..

En CMT-fräs med märkningen 203-014 på ett mörkt underlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jag vet hur det är, en bra fräs med kullaret på spindelsidan.
Man kan dock råka klicka på mer rent reflexmässigt 😀

Snailman skrev:
[bild]

Kom idag [länk]

med några olika utbytesbackar
ser väldigt bra ut på den bilden, men mycket sämre ut på bilden i länken där den är i plastförpackning.
du får gärna recensera när du fått den

E
Den tången ser väldigt tunn ut

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.