Thomas Lundquist
cillan skrev:
Tack för utförligt svar(y)

Det var skönt att höra att det inte MÅSTE vara fix under slukristen....kan ju vara lite svårt att lägga i såhär i efterskott och man vill ju inte ta bort hela "brunnsöverdelen" med tanke på att då kanske tätskiktet under förstörs.

Ja det kändes betryggande när Thomas sa att det i övrigt såg väldigt bra ut. Jag hoppas inte han tog illa upp vid min kommentar med bilden....det var inget illa menat utan bara att visa hur det verkar vara gjort i huset.

Jag är väldigt tacksam för att så många har svarat och velat hjälpa mig i den här frågan. TACK TILL ER ALLIHOP!!!!!!
Nej, jag har inte tagit illa vid mig :) . Var tvungen att dra ut en tand igår, så jag har inte varit så uppkäftig igår och idag bara :).
Angående fix under slukristen så går det utmärkt att peta in det nu om man vill.

cillan
Thomas Lundquist skrev:
Nej, jag har inte tagit illa vid mig :) . Var tvungen att dra ut en tand igår, så jag har inte varit så uppkäftig igår och idag bara :).
Angående fix under slukristen så går det utmärkt att peta in det nu om man vill.
Ojdå...låter inget vidare. Hoppas du mår bättre nu!
Har du något bra förslag på hur man kan peta in fixen....det är ju väldigt smalt däremellan...så det inte bara blir kladd av allihop:)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.