1 063 247 läst · 12 830 svar
1063k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
En av mina första katter hade vanan att "försvinna" i en månad varje sommar. Men jag fick alltid höra av grannar att de sett honom någonstans mellan Gullmarsplan och Årsta dansbana. Kom hem glad, ren och mättB breakman skrev:
Jag minns inte hur katter med päls luktar när de är blöta, men nakenkatter luktar definitivt inte blöt hund när de är blöta. Däremot kan de lukta lite champinjon eller ostkrok när de är smutsiga och man väntat lite för länge med att bada dem 😆Dan1891 skrev:
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 381 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 381 inlägg
@MariaiÖstergötland det kan ju bli den snýggaste profilen då?
Presenterar här min katt Kajsas vackra tassar - jag saknar henne varje dag..
Presenterar här min katt Kajsas vackra tassar - jag saknar henne varje dag..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 381 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 381 inlägg
Ja, så är det. Vissa foton kan vara jobbiga att titta på (morfar t ex) men annars är det mest glädje över att de vi älskar, älskat! - djur och människor finns där hos oss.MariaiÖstergötland skrev:
MariaiÖstergötland skrev:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Lucidors framtassar vill också tävla! Med lite tur kan jag lura Troll att vara med lite senare, han har större fötter 😊
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 381 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 381 inlägg
MariaiÖstergötland skrev:
Ja, jag som tycker att min britts täta mjuka päls är helt fantastisk kan ändå förundras över de här charmiga skrynkeltassarna. Dögulliga! 😍Maria T skrev:
S
swirve
Elektroniktokig
· Östergötland
· 1 316 inlägg
swirve
Elektroniktokig
- Östergötland
- 1 316 inlägg
Samma här... toaletten är i princip enda platsen som Yoda spinner på. Man känner sig riktigt mörtig om han inte får vara med.Jumos skrev:
Han blir dock utslängd när han biter i stjärten 🤬
Ja det där är en mycket bra kattegenskap – om jag ska försöka beskriva den svaga doft som katter har så blir det med orden "tvätt som fått torka utomhus". Med andra ord: fräscht. Andedräkten kan det vara lite si och så med, men pälsen doftar fräscht.Maria T skrev: