Han är N22 svart/brun tabby.
Dessvärre verkar det nu som att jag måste göra om operationen med hans ögonlock då resultatet inte vart så bra av förra, tror dock det ska räcka att ta ena denna gången. Rätt mycket pyssel med medicin och salvor och grejer efteråt.

• Ledsen
Snigla
  • Laddar…
Staffans2000
H Hammarfall skrev:
Sooooooooool!
-Vad faan har du gjort av våran päls???

Staffans2000 Staffan2000 skrev:
-Vad faan har du gjort av våran päls???

• Orange katt sitter som en människa med en dockas armar och ben påklädd.
  • Gilla
Marlen Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Bädda lite så man kan sova.

• Gilla
Marlen Eskilsson och 4 till
  • Laddar…
”Hål i huvet”
Husets ordningsman har bekymmer med försvar av revirgränserna på äldre dagar.
Hans artfränder har börjat ”Marsa” redan (kan det bero på den globala uppvärmningen?).
Han vet nog inte riktigt varför oro, ilska och kopulerande tilltar i kattpopulationen så här års (kastrerad). Drabbas dock av den bristande respekten för hans revir. Kom hem i förra veckan med två djupa ”hörntandshål” ovanför ena ögat.
Nu på bättringsvägen.
Röd katt med två sår ovanför ögat mot en suddig bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Ledsen
  • Älska
Marlen Eskilsson och 4 till
  • Laddar…
Va väldigt noga med att tvätta, blir lätt infekterat.

Omskött och tvättat både av mig och konvalescenten själv.
Han är sitt vanliga självmedvetna och självsäkra jag igen, dock med partiell flintskallighet.
Rödorange katt med synliga läkhud på huvudet som ser självsäker ut inne i ett rum.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
johel572 och 8 till
  • Laddar…
Igår var en tung dag, tog bort katten Lucky som vi haft i 13 år. Hon bara avmagrade och blev sämre, det var cancer och kanske även inflammerade tarmar. Tog henne till veterinären igår och hon somnade in i famnen. Det är för kallt att begrava henne så vi måste ha henne i frysen tills våren. Känns ovärdigt men vad kan man göra...

V22oXLD.jpg

• Ledsen
  • Älska
  • Gilla
Appendix och 19 till
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:
Igår var en tung dag, tog bort katten Lucky som vi haft i 13 år. Hon bara avmagrade och blev sämre, det var cancer och kanske även inflammerade tarmar. Tog henne till veterinären igår och hon somnade in i famnen. Det är för kallt att begrava henne så vi måste ha henne i frysen tills våren. Känns ovärdigt men vad kan man göra...

[bild]
Usch, lider med er!!:cry: Vår katt är nu 15 år så man inser ju att det inte är för evigt. Förstår olustkänslan att förvara den i frysen men om det är för att kunna begrava den på ett speciellt ställe förstår jag er.

DennisCA DennisCA skrev:

[bild]
Jag lider med er :cry:

Staffans2000
Det är ett rent helvete!
Själv fick jag nyligen avliva två av mina katter med bara några månaders mellanrum. De fick cancer båda två.
Jag vänjer mig aldrig!

• Ledsen
  • Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
DennisCA DennisCA skrev:

[bild]
Så ledsamt. :cry:

”Hörrö! Det är slut på mat!”
Två katter med lysande ögon i ett halvmörkt rum stirrar in i kameran.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Carro_D och 11 till
  • Laddar…
En katt som sitter på kanten av en vit bordsskiva, ryggen mot kameran, med svans och laddkablar nära.
Skapa konto

Det är fredag och Smilla is living on the edge

• Gilla
  • Haha
p.lundgren och 11 till
  • Laddar…
En kattong :love: Långhårig katt tittar upp från en kartong.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
mexitegel och 14 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.