1 072 631 läst · 12 907 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Absolut, det är dock beteende som varat så länge vi haft honom i princip. Med stängd sängdörr inga olyckor alls, och fram tills nu aldrig någon olycka då vi varit sängen. Känns väldigt mycket som att pinka revir på något vis.Alfredo skrev:
Upplever man förändrat beteende, mer än möjligen en enskild olycka, tycker jag alltid det är klokt att låta en veterinär ta en titt så det inte ligger någon sjukdom eller annat "medicinskt" problem bakom. Katter anses vara väldigt "bra" på att dölja "smärta" och andra "fel" så ofta kan det vara svårt att bara "se" att en katt inte mår riktigt bra.

MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 5 702 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 5 702 inlägg
Bozita (Doggy i Vårgårda tillverkar, samma som Mjau, fast B är lyxmärket) har påsmat i sås med sill som mina katter älskar. Tror Bozita brukar innehålla lite mer av köttråvaran, men annars är de nog rätt lika för katten. Stora Mjau-tetrorna, som även finns under Bozita-namnet är annars riktigt prisvärda om man har många katter! Mina två katter vägrar mat som stått i kylskåpet över natten, därför kör jag oftast påsarna eller småtetrorna, som tyvärr är mycket dyrare. Brukar beställa från Granngården via nätet rätt ofta faktiskt.Maskintok skrev:
Syns tydligt att hon inte är helt nöjd med hur du gör jobbet!Lill72 skrev:
Vår Rasmus börjar bli sig själv igen efter tandoperationen.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Logga in
Skapa konto
Mysa i soffan på benen, men så klart med en filt.

Logga in
Skapa konto
Han vill inte gå ut i snön/kylan.. så han får leva loppan i logen/gästlgh..
Det larmar varannan/var tredje timme numer i min övervakningskamera (piper i min mobil/ipad)
Jag kollade på en film under gårdagen och den är bara att bänka sig framför med tanke på att den visar vad en katt kan ha för betydelse hos människor som vill väl, men som hamnat snett i samhället av olika anledningar. Tyvärr så är man kanske enbart hänvisad till en av de större streamingtjänsterna, men Gatukatten Bob heter den i alla fall. Själv hade jag lilla Pärla på magen och hon tittade i alla fall under första kvarten med stort intresse på filmen. Men som hon spann. Under HELA filmen. De känner av att man själv mår bra, och delar i symbios av sig sin egen del av denna njutning.

Bärra är gärna med och hjälper (stjälper) till..
Vi hittade dock inte PS4 kontrollerna, men man blir ju trött av att leta...

Logga in
Skapa konto
Vi hittade dock inte PS4 kontrollerna, men man blir ju trött av att leta...

Logga in
Skapa konto

Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 441 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 441 inlägg