Karlia
  • Gilla
Igen och 2 till
  • Laddar…
Tack, ok. Tur att min lille kille är chipmärkt i nacken och registrerad hos SVERAK. (y):p
Katt gömmer sig under mörk soffa på ljust golv, tittar fram nyfiket.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat:
  • Gilla
  • Älska
Fadai och 9 till
  • Laddar…
Microkatten
Apropå märkning, ingen märker väl att jag tar en klunk vatten ur denna fina tillbringare...

Svart katt som dricker vatten ur en vit tillbringare med grönt mönster.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Appendix och 12 till
  • Laddar…
Karlia
Möss (leksaks) brukar hon bära uppför trappan till sovrummet. Inatt har hon lyckats dra upp ett spö också.. Stackarn, jag är världens tråkigaste matte nattetid!

Katt med leksaksspö ser upp mot kameran, bredvid en rosa element i ett rum.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Per Eskilsson och 10 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Möss (leksaks) brukar hon bära uppför trappan till sovrummet. Inatt har hon lyckats dra upp ett spö också.. Stackarn, jag är världens tråkigaste matte nattetid!

[bild]
Ah ljudet av en kattleksak uppför trappen är nåt att väckas till.. :oops::rolleyes:

Karlia Karlia skrev:

[bild]
Sötnos! Min hade också lyckats dra upp ett helt spö med en tofs i ena änden och en mus i andra för trappan. :crysmile:
Annars är det senaste nu att attackera våra fötter under täcket antingen på kvällen eller på morgonen. :rolleyes:

• Gilla
  • Haha
Snigla och 4 till
  • Laddar…
Karlia
FredrikR FredrikR skrev:
Ah ljudet av en kattleksak uppför trappen är nåt att väckas till.. :oops::rolleyes:
Jag vaknar när de slåss med riktig mus som någon dragit in. Leksak i trappan sover jag mig tydligen igenom :D

• Haha
  • Gilla
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
Karlia
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Sötnos! Min hade också lyckats dra upp ett helt spö med en tofs i ena änden och en mus i andra för trappan. :crysmile:
Annars är det senaste nu att attackera våra fötter under täcket antingen på kvällen eller på morgonen. :rolleyes:
Sängmöss (fötter) är roliga länge! Jag har lärt mig att sova med stilla fötter.

• Haha
  • Wow
  • Gilla
dicliff och 2 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Jag vaknar när de slåss med riktig mus som någon dragit in. Leksak i trappan sover jag mig tydligen igenom :D
Pinnen på spöet, mot varje trappsteg, Rasmus brukade kunna dra det mot spjälorna på trappräcket också. ;)

• Haha
Snigla och 2 till
  • Laddar…
J
Karlia Karlia skrev:
Här vaknade vi av två glada katter och en mindre glad (men fysiskt oskadd) harunge utanför sovrummet en morgon. Då är Yodas kattlucka ca 1.5 m över ett klinkergolv i källaren... och sovrummet 2 trappor upp därifrån. Det tog nog sin tid att släpa på den.

Zorro brukar bära upp filtar till sovrummet :crysmile: det uppskattas mer.

Redigerat:
  • Wow
  • Haha
  • Gilla
  • Ledsen
fribygg och 7 till
  • Laddar…
Karlia
Definitivt hellre filt än harunge i sovrummet :D

• Gilla
Jonobe
  • Laddar…
Alice! Har du sett mina tofflor?

Fluffig katt som sover iklädd tofflor på ett klinkergolv.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Fadai och 10 till
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
Alice! Har du sett mina tofflor?

[bild]
Det är väl dom som ligger under pälsmössan …

• Haha
  • Gilla
Karlia och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.