Min CM10 som är kopplad till våra Sungrow-batterier står och blinkar i en loop som ser ut som nedan. Jag har spelat in denna cykel som upprepas hela tiden. Är detta normalt eller är det tecken på att något inte riktigt är som det skall?
Ser inte normalt ut. På min lyser power med fast rött sken och indicator med i stort sett fast grönt men blinkar ibland.B BORNER skrev:
Nej, inte vad jag kan se.K knightjocke skrev:
Dock är det en extrem avvikelse mellan vad Raymon Solars säljmaterial hävdade att vi skulle få tillbaka via CheckWatt och verkligheten. Första året skulle vi få tillbaka strax över 42 000:- (numera har de tagit ned det beloppet på hemsidan och säger att det blir runt 30 000:- tillbaka första året), men i verkligheten ligger det snarare på runt 4 500:- på årsbasis. Att man aldrig kan räkna med att man kommer upp i de volymer som säljaren påstår är man ju van vid, men att det skulle bli en tummetott hade man kanske inte väntat sig...
Och det var väl detta som gjorde att jag började fundera på om signalerna i CM10 kanske betydde att något var galet där?