blackarrow blackarrow skrev:
Han behövde. En ny profil. För att prova. Nya sekretess. inställningar.
Jag kan inte prata. Utan jag. Skriver via min iPad platta. Och för att han i tal programmet. Skall kunna sedan prata bra. Då skriver jag så här.

Och då blir det att jag. Skriver så här. Även på sådana här sidor också. För att inte glömma bort. Hur jag skall skriva i mitt tal program.

Hoppas nu att du förstår. Vad jag menar.
 
  • Gilla
Fairlane och 5 till
  • Laddar…
Teddy_Nallen Teddy_Nallen skrev:
Jag kan inte prata. Utan jag. Skriver via min iPad platta. Och för att han i tal programmet. Skall kunna sedan prata bra. Då skriver jag så här.

Och då blir det att jag. Skriver så här. Även på sådana här sidor också. För att inte glömma bort. Hur jag skall skriva i mitt tal program.

Hoppas nu att du förstår. Vad jag menar.
Du råkade bara skriva på ett sätt som liknade en annan skribent på forumet. Det han skriver är dock svårt att förstå och vissa ord är utbytta så det blir förvillande eller dålig humor, men han kan även skriva helt normala inlägg. Han tycks driva med forumet så det blir jobbigt. Då är han heller inte till hjälp utan förvillar för frågeställaren.

Min kommentar var väl lite rolig just då, men jag ber om ursäkt för det jag skrev. Andra reagerade väl lika dant eftersom de likade inlägget. Vi kan väl lämna det där. Det var inget illa menat mot dig.

De flesta här på forumet är snälla och hjälpsamma. 👍

Och det är absolut inte svårt att förstå vad du skriver. 👍
 
  • Gilla
Mats och 3 till
  • Laddar…
S snugge skrev:
Det sämsta är väl att de gärna kör CG-NAT (men det är de inte ensamma om)
Svårt att nå sin utrustning utifrån då.
I övrigt är de nog en av de bättre leverantörerna.
Var bara att klicka i en ruta så slapp jag CGNAT. Vet inte om det är annorlunda nu.
 
J JohanLun skrev:
Jag har Bahnhof och det har funkar väldigt bra. Om det är billigast, tror jag inte.
Eftersom dom var dyrare än flera andra så ringde jag och berättade det för dom varvid jag fick mitt pris sänkt till en nivå precis under den billigaste jag kunde hitta.

Förvisso irriterande att man ska behöva göra så, men ändå bra att dom sänkte så jag slapp byta operatör

J JohanLun skrev:
Snabbast? Bäst kundservice? Kanske inte heller. Men de loggar så lite data som möjligt och delar inte ut min data till vemsomhelst. Det uppskattar jag.
Jag med, det är huvudanledningen att stödja bahnhof tycker jag.
 
M mrmlz skrev:
Var bara att klicka i en ruta så slapp jag CGNAT. Vet inte om det är annorlunda nu.
Jag var tvungen att ringa dom för att få en publik IP, men det gick ju bra.

Helt rätt sätt att det är valbart, onödigt att slösa skarpa IP på folk som inte har nytta av det.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.